US steeksleutels
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
US steeksleutels
Heb hier twee steeksleutels liggen met de tekst "Forged in U.S.A.". Kan dit WO2 productie zijn?
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 28 keer
- Contacteer:
Re: US steeksleutels
Dat staat ook in mijn gloednieuwe ring/steeksleutels van Craftsman, die je gewoon bij Sears kan kopen...Nico Roelofs schreef:Heb hier twee steeksleutels liggen met de tekst "Forged in U.S.A.". Kan dit WO2 productie zijn?

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Haha duidelijk! Na oud is dat mij wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd!
Is WO2 US militair gereedschap gedateerd net zoals bij het Britse gereedschap?
Is WO2 US militair gereedschap gedateerd net zoals bij het Britse gereedschap?
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 28 keer
- Contacteer:
Ik dacht van niet, maar bijvoorbeeld Willys en Ford sloten contracten met producenten om boordgereedschap te leveren die met elke jeep aan het leger werd meegeleverd.
Ik geloof dat het meeste militair gebruikte gereedschap gewoon 'off the shelf' burgerspul was.
Ik geloof dat het meeste militair gebruikte gereedschap gewoon 'off the shelf' burgerspul was.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ok bedankt! Hier kan ik wat mee!
Mocht iemand interesse in twee US steeksleutels dan hoor ik het wel. Kocht ze samen met wat Canadese en Britse oorlogse. Maar heb geen interesse in de US sleutels aangezien dit niet mijn interesse gebied is.
Mocht iemand interesse in twee US steeksleutels dan hoor ik het wel. Kocht ze samen met wat Canadese en Britse oorlogse. Maar heb geen interesse in de US sleutels aangezien dit niet mijn interesse gebied is.