Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:het leuke er aan is dat deze patches bij de Bijbel die ik heb horen!
hoe bedoel je, bij elkaar horen? Van dezelfde eigenaar, of van dezelfde legergroep?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
de man van bijbel zat bij de RECCE van de 52nd lowland dus deze patches soort zou hij gedragen moeten hebben (met nog wat andere zoals groen-gele arm of service bars en Cpl strepen maar daar heb ik al een adres voor)
Guido schreef:de man van bijbel zat bij de RECCE van de 52nd lowland dus deze patches soort zou hij gedragen moeten hebben (met nog wat andere zoals groen-gele arm of service bars en Cpl strepen maar daar heb ik al een adres voor)
Guido schreef:de man van bijbel zat bij de RECCE van de 52nd lowland dus deze patches soort zou hij gedragen moeten hebben (met nog wat andere zoals groen-gele arm of service bars en Cpl strepen maar daar heb ik al een adres voor)
Tof hoor!
was ook de reden van aankoop! anders had ik er geen 85 euro voor neergelegd!
trouwens die patches van 52nd Lowland liggen soms al op de 150