Je nieuwste aankoop - deel 5 (Militaria)
- Stijn
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Stijn
- Lid
Dat is aan Sander om te beslissen.Adrian schreef:Misschien kan Stijn,in zijn oneindige wijsheid eens zeggen of die onderscheidings configuratie van Sander's jasje wel het meest logische en of correct is.
Met andere woorden,welke onderscheidingen zouden op die vest het beste passen !!
Zo leren wij,het gewone volk iets bij en Sander ook.
Adrian.
Ik weet niet of er te zien is of er al speldengaten in de linkerborstzak(en omgeving) zitten, maar aan de 'vorm' van de speldengaten te zien zou je kunnen bedenken wat voor medailles er op de borst gezeten hebben. In princiepe is alles mogelijk. Zo tevreden Adrian?
- Giel
- Lid
Vanaf dat mijn broer zijn vestje had ging hij meteen "op jacht" naar medailles voor er op
==> geld op (lol), de verwunden abzeichen en die twee miniatuurtjes zaten er al op, derest heeft hij elf aangevuld. Het was eerst de bedoeling om een ek1 te kopen, maar ja je kent de prijs daar tegenwoordig wel van!

-
- Lid
-idd giel, en ijzeren kruis ben ik beu gezien, het kost te veel voor wat het is en er zij teveel copies! een kvk vond ik prachtich daarom heb ik dat gekocht met het laste geld dat ik had
-ik ben zeer blij met die recacties van jullie, hoe jullie mij zo bestoefen
laten we nog even verder doen
-van die kvk's.... ik koop me wel een lintje en ik steek het er los in naast het ek2lintje
- als een uniform copie is is het meestal langs de binnkant zo een fluweel stofje, en bij mij is dat helemaal niet,je ziet ook dat deze gebruikt is, dat maakt hem een super koopje!
-ik ben zeer blij met die recacties van jullie, hoe jullie mij zo bestoefen

-van die kvk's.... ik koop me wel een lintje en ik steek het er los in naast het ek2lintje
- als een uniform copie is is het meestal langs de binnkant zo een fluweel stofje, en bij mij is dat helemaal niet,je ziet ook dat deze gebruikt is, dat maakt hem een super koopje!

- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Ja maar Sander, dat weten de namakers in Tsjechie al hoor dat dat fluwelen stofje eruit moet, de fakes zijn zo goed geworden, zelfs het sleet op de uniformen en helmen wordt verkregen door marcherende mannequins in giga hangars waar men dan uniformen aanhangt. De goeie oude tijd is voorbij.
Als je op Ciney naar de schoenen van Oost-blok verkopers kijkt, jaja, Duitse kopie laarzen, die lopen daar wat mee rond en verkopen ze dan.
Dat je het even wist,
Jr.

Dat je het even wist,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer: