Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RelicHunter44 schreef:Ik zoek al 2 jaar met een md naar WO II spullen en NOG NOOIT heb ik leren objecten in zo'n goede toestand opgegraven, en zelfs ook nog nooit gezien. Ik heb hier dus grote twijfels over....
Hmm dit kan een echte bodemvonst zijn..onlangs heeft iemand in de ardennen een gewehr 41 bovengehaald uit een beekje. Door zware kleigrond werd het geweer beschermd tegen roest. Het werkte bijna perfect.
Waar heb je em opgegraven en wat was de bodemsoort?
Ik ken dat verhaal, dat was in het Hurtgenwald, maar in zo'n goede staat was ie nou ook weer niet hoor, en hij deed t 100% zeker ook niet meer, en trouwens dat geweer heet een gewehr 43.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ter info.
Leder die in zo'n conditie heeft gezeten word meer zwart,het kan plooibaar zijn,maar als de pot zelf zoooo verroest is dan kan het leder noooit in mijns inziens zo soepel zijn in combinatie met zijn kleur,het zou diepbruin of zwart moeten zien.
moest de pot in een veeeel betere conditie zijn dan hou ik mijn bek over het leder,maar leder kan nooit in zo'n pot zijn conditie houden,ook niet als er een andere pot inzat want die roest vreet het leder aan etc.
Er zijn een paar FJ potten op de markt gekomen (niet diegene die in 't forum zijn gepost, die giga-vondst) en deze zijn allemaal CHEMISCH verouderd geweest. De helm is bogus en alsook chemisch verouderd, heb je misschien betere foto's?
Groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
IK zou niet heel m'n verzameling geven als ie niet echt is maar het kan zijn dat de helm in een andere helm vastzat waardoor het leder goed gebleven is
jr. schreef:Er zijn een paar FJ potten op de markt gekomen (niet diegene die in 't forum zijn gepost, die giga-vondst) en deze zijn allemaal CHEMISCH verouderd geweest. De helm is bogus en alsook chemisch verouderd, heb je misschien betere foto's?
Groeten,
Jr.