Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:
een MKIII staat mooier op een canadees als een MKII vind ik persoonlijk!!
mooie aanwinst!
Verzamel zelf geen Geallieerd maar vind ook die MKIII helmen mooier staan dan zo'n "pispot" , werden gister twee MKIII’s te koop aangeboden op een rommelmarkt hier in de buurt maar waren door gebruikt door de PTT, iets wat ik eigenlijk niet begrijp of er moeten bombrieven tussen de post hebben gezeten .
Guido schreef:ja dat vind ik meestal ook redelijk raar.. zal wel voor de vrees van de sovjet paratroopers die zouden komen..
Inderdaad , zonde daar het twee originele MKIII's betrof die zwart overgeschilderd waren met voorop het PTT logo, men vroeg 12,50 euro per stuk, iets wat voor een MKIII natuurlijk spot goedkoop zou zijn was het niet dat de PTT ze vernielt heeft/had.
Ik krijg een dezer dagen een onbekend pistool binnen van een ver familielid die het tussen de kolen heeft gevonden...
Het gaat hier om een Duits pistool uit WOII, wisten ze me te vertellen, aangezien er de datum 1942 en een Duitse wapenfabriek op staan.
Ik persoonlijk hoop dat het een Luger Parabellum is, maarja, ik kan zo blijven dromen, en ik denk dat het om een Walther P.38 gaat... Ik hou jullie op de hoogte