Zeer nette prijs (5,00 ongeveer) voor deze rang~!
Je nieuwste aankoop - deel 6 (Militaria)
- Brianlinden
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- Mooyman
- Lid
Dan ben jij haast meer aan de intree kwijtRelicHunter44 schreef:Net naar huizen geweest en gekocht:![]()
2 inch rookmortier + staart
2 inch staart mortier
11 hispano hulzen, 1 hispano patroon
Garand Clip WO II
Onstekingskoppen
2x Remove before firing doppen
allemaal voor 10 euro...

Interessante aankopen RelicHunter en dat voor die prijs

- Dodo
- Lid
Hjot? met HJ (hitler jugend) zou k er wel komen.Mooyman schreef:Leuk broodzakje voor een kleine prijs, maar volgens mij is het een Hjot broodzak.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Mooyman
- Lid
- Dodo
- Lid
Hjot? Ik lees heus boeken hoor, maar Hjot, nooit op het forum of in een boek tegengekomen En vanwaar de o en de t?Mooyman schreef:Dodo schreef:Hjot? met HJ (hitler jugend) zou k er wel komen.Mooyman schreef:Leuk broodzakje voor een kleine prijs, maar volgens mij is het een Hjot broodzak.
Hjot is het zelfde als Hitler Jugend, even wat boeken lezen Dodo.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Mooyman
- Lid
Zoals ik het schrijf spreek je het uit, Hjot, een benaming van de HJ in de volksmondDodo schreef:Hjot? Ik lees heus boeken hoor, maar Hjot, nooit op het forum of in een boek tegengekomen En vanwaar de o en de t?Mooyman schreef:Dodo schreef: Hjot? met HJ (hitler jugend) zou k er wel komen.
Hjot is het zelfde als Hitler Jugend, even wat boeken lezen Dodo.

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Vandaag binnen gekregen:
Goggles, Variable-Density (compleet New-Old-Stock in doosje met reserve visor)
Deze brillen werden vooral door MachineGunners gebruikt om enerzijds beter tegen het zonlicht in te kunnen mikken en anderzijds de Tracers te kunnen volgen... (GI Collector's Guide Pagina 67)

en een mint lederen strap voor de Switch SW141 gebruikt door tankisten en vliegtuigbemanningen om hun 'borstdoos' rond de nek te hangen. (GI Collector's Guide Pagina 130)

Enjoy,
Johan
Goggles, Variable-Density (compleet New-Old-Stock in doosje met reserve visor)
Deze brillen werden vooral door MachineGunners gebruikt om enerzijds beter tegen het zonlicht in te kunnen mikken en anderzijds de Tracers te kunnen volgen... (GI Collector's Guide Pagina 67)

en een mint lederen strap voor de Switch SW141 gebruikt door tankisten en vliegtuigbemanningen om hun 'borstdoos' rond de nek te hangen. (GI Collector's Guide Pagina 130)

Enjoy,
Johan
29th Let's Go!!!!!