Je nieuwste aankoop - deel 6 (Militaria)

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Simon
Lid

Bericht door Simon »

mijn nieuwste aanwinst:eenwaarschijnlijk panzershreckraket,een stuk landmijn en een russisch eetbort uit wo2

ik vraag me trouwens af hoe ik de groote vna de foto kan bijstellen :?

en ik heb eigenlijk nog een vraag kunnen we de topic niet beter nieuwste aanwinst noemen in plaats van aankoop, dan heb je de aankoop, en hetgeen je krijgt.... :)http://www.freewebs.com/saimen182/IMG_0001.JPG

EDIT {Ernst-H} Afbeelding VEEL te groot. Voortaan link plaatsen en niet direct de afbeelding
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

vet hoor, zelf gevonden of gekocht?
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Iron marc, lijkt me sterk he als je als 13 jarige jongen naar rusland met de metaaldetector afreist en dan een bord vind :P Maar die raket van saimen, die LIJKT niet eens op een 8,8cm PanzerSchreck Raket.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Lijkt mij een russische RPG (post-wo2).

Het formaat van een foto bijstellen kan door: de thumbnail-functie bij imageschack te gebruiken, of in photo editor het formaat te wijzigen.
={ivo}=
Lid

Bericht door ={ivo}= »

Deze heb ik van een vriend gehad
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de bus waar hij in zit zit een beetje onder de verf hij heeft namelijk lang in een schuur gelegen
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

vaag, op 1 of andere manier kan ik deze foto's van IVO niet zien en de foto'\s van mijn niet zien :/ ff PC dan rebouten
kokstok
Lid

Bericht door kokstok »

vandaag twee nieuwe items binnen gekregen:
küstenartilerieabzeichen in cellotüte en Deutsche reiterabzeichen in bronze in etui.

Afbeelding
Afbeelding

groeten kokstok.
COUNT YOUR BLESSINGS.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

zeer mooie aanwinsten kokstok :cheer:
Ik heb die reiterabzeichen nog nooit te koop zien staan, laat staan in de originele verpakking, je moet wel goede connecties hebben. :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
kokstok
Lid

Bericht door kokstok »

Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
COUNT YOUR BLESSINGS.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

kokstok schreef:Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
Hallo Kokstok,

Zeer zeker bijzonder mooie aanwinsten voor je collectie 8) , vooral dat Küsten artillerie abzeichen vind ik bijzonder mooi daar ik er nog een nodig ben voor mijn Küsten Arie :wink: .

Heb inderdaad een Reiterabzeichen te koop, inclusief miniatuur en oorkonde(in boek vorm!) met daarbij nog een viertal sport oorkondes van de zelfde persoon, dit alles in zeer goede staat, prijs is 160 euro.
kokstok
Lid

Bericht door kokstok »

Mooyman schreef:
kokstok schreef:Die reiterabzeichen zijn niet heel moeilijk te vinden hoor maar goed zoeken op internet doet wonderen deze koste 155 euro terwijl Helmut Weitze er een op zijn website voor 250 euro te koop had. En mooyman heeft er ook een te koop met alle documentatie erbij ik weet alleen niet wat hij ervoor wil hebben.
groeten kokstok.
Hallo Kokstok,

Zeer zeker bijzonder mooie aanwinsten voor je collectie 8) , vooral dat Küsten artillerie abzeichen vind ik bijzonder mooi daar ik er nog een nodig ben voor mijn Küsten Arie :wink: .

Heb inderdaad een Reiterabzeichen te koop, inclusief miniatuur en oorkonde(in boek vorm!) met daarbij nog een viertal sport oorkondes van de zelfde persoon, dit alles in zeer goede staat, prijs is 160 euro.
Mooyman je zoekt een küsten artillerie abzeichen maar dan met hersteller wat voor een bedrag heb je in je hoofd om uit te geven?
Mocht ik dan iets tegen komen kan ik je op de hoogte houden.

groeten René
COUNT YOUR BLESSINGS.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Hallo Rene,

Een verzamelvriend heeft er naar alle waarschijnlijkheid een voor me mee naar de beurs in Schaarsbergen, eentje uit zijn eigen collectie waar ik dan ook al een tijdje op 'aasde" :wink:.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Kader van de weerstand, voor de hulde aan vader en zoon in de NKB die in dienst waren sinds 1942.

Verder nog een plastic bolletje (doorsnede ca 4cm) dat een cederhoutgeur verspreid, speciaal tegen de mot. Nu ik weet waar ze te koop zijn ga ik mij ineens een hele lading aanschaffen (dat zal gaan ruiken.....)

Foto's volgen
mauser
Lid

Bericht door mauser »

ik wil graag een foto van die plastic bolletjes zien ja :P

maus
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

waar heb je ze gekocht?
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gesloten