Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu er toch dit topic staat, ik snap niks van dat paypal gebeuren en met die FAQ kom ik er niet uit! Hoe kan ik nu geld overmaken? Ik heb met mijn bankrekening geld overgemaakt naar dat account maar hoe maak je nu geld over van het account naar de verkoper? Gewoon alleen per e-mail adres?
gilles schreef:Hallo,
ik stel voor om hier een topic te openen waar je al je vragen kan stellen over ebay.
Ik begin alvast met 3 vragen :
-Mag ik ook op ebay.de plaatsen? JA
-Hoeveel kost het om iets te plaatsen? Ligt aan je inzet prijs
-Moet je ook betalen als er niemand geboden heeft? JA, maar dan mag je een keer gratis overplaatsen.
Stravers schreef:Nu er toch dit topic staat, ik snap niks van dat paypal gebeuren en met die FAQ kom ik er niet uit! Hoe kan ik nu geld overmaken? Ik heb met mijn bankrekening geld overgemaakt naar dat account maar hoe maak je nu geld over van het account naar de verkoper? Gewoon alleen per e-mail adres?
gewoon de pay knop gebruiken, en de lijst afwerken. werkt heel simpel.
Als je een object aanbiedt dat niet verkocht wordt en je vernieuwt de verkoop en daarna wordt het wel verkocht, moet je maat één keer plaatsingskosten betalen.....
Het staat idd wel allemaal op de FAQ pagina's.....
gilles schreef:Ow, bedankt seabee maar wat bedoel je met gratis overplaatsen?
Als je item niet verkocht is, kan je dezelfde advertentie nog een keer plaatsen/verlengen dat is dan kosteloos. Ik praat wel over ebay.com, maar ik neem aan dat dit voor iedere ebay site geld.
gilles schreef:Ow, bedankt seabee maar wat bedoel je met gratis overplaatsen?
Als je item niet verkocht is, kan je dezelfde advertentie nog een keer plaatsen/verlengen dat is dan kosteloos. Ik praat wel over ebay.com, maar ik neem aan dat dit voor iedere ebay site geld.
Ja, maar alleen als het de tweede keer verkoopt.....