Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb via het Band of Brothers forum vernomen dat Wild Bil Guarnerre en Babe Heffron naar Eindhoven komen dit jaar. 2 Easy company members die absoluut de moeite waard zijn om voor naar Eindhoven te gaan.
van iemand in de organisatie heb ik gehoord dat winters ook naar eindhoven zou komen....
waar het in eindhoven te doen is wel je volgt de bordjes naar het centrum dan richting de universiteit en daar staat het aangegeven met bordjes "dropzone eindhoven" het zou te doen zijn bij de karperdonkse plassen in de sumatra straat
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Dacht dat we het hier over Arnhem/Oosterbeek hadden maar zo te horen is er ook wat in Eindhoven .
Om daar op een dag ook nog naar toe te gaan wordt wat te veel van het goede, zal de zaterdag dan ook voornamelijk in het gebied Ginkelseheide, Oosterbeek, Arnhem vertoeven .
Misschien een idee om een mini meeting te houden in Eindhoven? Ik moet nog vrij zien te krijgen, maar misschien dat er meerdere mensen het leuk vinden om samen in Eindhoven rond te banjeren?
Ik ben eergisteren in Arnhem geweest, Airborne Museum bezocht, een paar uur met de detector gezocht enzo. Het moest er gewoon een keer van komen als Market Garden fanaat. Tijdens de herdenking daar ga ik zeker niet, veeeels te druk voor leuk. Ik ga dan naar Eerde, een klein dorp waar de 101st Airborne Div vocht in september 1944. daar komen dan wat veteranen, er word parachutegesprongen, WO II tentoonstelling en nog veel meer.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Aah, dus toch verboden
*Niks bijzonders gevonden, wel een mooie grote uiteengerete bomscherf *
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
zoals je dus ziet vanaf 16/9tot en met 19/9 is het dropzone eindhoven kampement aan de karperdonkse plassen (achter universiteit) (de 16de word het kamp opgebouwd )
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division