Ik ben opzoek naar afbeeldingen waarop britse soldaten met de bren pouch mk3 opstaan.
Heeft hier iemand daar een afbeelding van?

Alvast bedankt.
Groeten Rikkert
Reden dat ze in veel groepen living history niet mogen worden gebruikt. Ik heb een aantal van deze tassen met quick release, in messing maar ook in grijs metaal.Haplo schreef:Daarvan zijn tot op heden nog geen foto's van bekend waar dit type gebruikt wordt.
Ook beschreven met foto in het boek equipment of the WWII Tommy van David Gordon blz 15Erik schreef:De stengunner (in het Engelse leger de section commander, corporal) droeg zijn stenmagazijnen in de overigens te korte tas. Hier werd (al vanaf 1941) op ingespeeld door een langere tas te maken, die je echter vrijwel nergens ziet (gemodificeerde lanchester magazine pouche) De verlengde tas wordt gemeld (dacht ik uit mijn hoofd) in Brian Davis. In ieder geval op Karkee web.
Haplo schreef:Daarvan zijn tot op heden nog geen foto's van bekend waar dit type gebruikt wordt.
Nope. Ook de Mk III is te kort. Weet ik uit ondervinding. De tas sluit niet als je er zes magazijnen in hebt.Jim schreef:... Echter de sten magazijnen passen ook in de MKIII tassen de MKII zijn te kort.