Engelse artillerie soldaat

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Jan m
Lid
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 jun 2013, 17:45
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Engelse artillerie soldaat

Bericht door Jan m »

Ik wil binnenkort een Engelse artillerie soldaat gaan maken. Maar wat had deze soldaat precies bij? Ik heb al een koppel en een helm. Dacht zelf sowieso kruisriemen, helm, koppel en 2 munitie tasjes waar elk 4 clips voor de enfield in kunnen. Kan iemand me vertellen wat ik nog meer nodig heb? Kon op internet niet veel vinden.

Alvast bedankt,
Jan
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Engelse artillerie soldaat

Bericht door Nico Roelofs »

De bepakking in ieder geval licht houden. Zeker wanneer je een uitbeelding doet van een medium of heavy artillery eenheid. Deze jongens zaten vooral achter de front linie en zullen hun bepakking vooral niet dragen, dat bleef mooi bij de voertuigen. Als je foto's gaat bekijken zul je zien dat je zelden foto's ziet met uitrusting. Degene die je tegenkomt is dan vaak weer training.
Jan m
Lid
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 jun 2013, 17:45
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Re: Engelse artillerie soldaat

Bericht door Jan m »

Bedankt had wel wat foto`s uit de omgeving bekeken. Inderdaad er word geen uitrusting gedragen. Denk trouwens dat het een Canadees gaat worden. Misschien kan ik een koppel omdoen en dan de rest van de uitrusting erlangs leggen.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Engelse artillerie soldaat

Bericht door johan willaert »

29th Let's Go!!!!!
Plaats reactie