Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dodo schreef:lol, ik 2x en jij 1x. Nu moet ie t wel doorhebben
Geen probleem
ordenance is wel wat anders als Quartermasters. De bom staat voor ordnance en niet voor de Quartermasters, die heeft een ander logo.
ik zou het weer s in 1x goed hebben Ik zat met een verkeerd plaatje in mijn hooft uit het GI Collectors guide boek...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dat andere stempel is de "crossed cannons", ook van het Ordnance Corps. Ik weet niet of het batchnummer iets over de datum zegt, maar die kist is toch wel van een ander model (met vleugelmoeren) dan ik ken. Vergeet niet dat de meeste NAVO legers nog steeds Garands in reserve hebben.
779 schreef:Even kortom.. dit is een na oorlogse kist right?
779 ik denk nog steeds dat de kist uit 1997 is. de Amerikanen schrijven de datum precies anders om dan wij gewend zijn, dus eerst jaar-maand-dag 1997 3 is maart '97.