Wat nu?

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

De verkoper, ik dus, maak mij geen zorgen om mijn reputatie. Bij een fout dat door bijden 6 maanden geleden is gemaakt, vind ik het onterecht dat nu, na 6 maanden, pas word gevraagd voor OF een originele jas OF al het geld terug. Er werd destijds echter NIET over garantie gesproken en heb hem in zekere zin NIET voorgelogen. Ik wist zelf NIETS van het Griekse jasje af. Vandaar dat ik het oneens ben met zijn voorstel. Ik kan begrijpen dat je dan woedend o.i.d bent, maar om dan na 6 maanden pas bij mij langskomen. Neen, dat is mij een te grote afstand.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Mar hij kan misschien bedoeld hebben dat een Brits Battledress model jasje is... Heb je foto's van dat jasje, stempels, ik kan Grieks.
Is al vast gesteld dat het grieks is, Jurryt zei toen zelf ook dat het grieks was
Indien het verkocht is als origineel Brits terwijl de verkoper niet beter wist
Je hebt toen gezegt dat het jasje gewoon goed was, ook niks over rare stempels alleen dat er door de toenmalige eingenaar iets in geschreven is
zie het als leergeld[\quote]

Zoals dodo zegt dit is een klap zoveel geld voor een 15 jarige zonder vaste baan

Ofwel............jouw les hieruit is dat je in het vervolg........als je niet helemaal zeker bent..........je meteen ....en wel snel na aankoop (liefst natuurlijk voor aankoop)
Hij had geen foto's van het jasje dus heb het uiteindelijk uit vertrouwen gekocht.

Mij lijkt het beter dat deze zaak door de twee betrokkenen wordt opgelost door een regeling waar beiden zich kunnen in vinden.
Ja inderdaad

Ik ga er van uit dat we op dit forum allen kameraden zijn met een gemeenschappelijke hobby.


Als het aan mij licht wel



Timo
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Neen, Timo, nu word ik kwaad! Ik had wel degelijk het jasje op de foto gezet en deze vervolgens naar je opstuurde. Guido heeft dezelfde foto ontvangen. Ik heb het ook nog voor de cam laten zien en de vage stempel! Ik wist destijds NIET dat het om een Grieks jasje ging.
Als je zo mensen probeert te manipuleren met leugens wil ik mijn woorden hier niet verder vuil meer aan maken Timo! Ik snap wel dat je boos bent, ik net zo goed, ik ben net zo goed bedondert waar ik niets vanaf wist. Ik heb al mijn informatie dat ik wist, aan jou voorgelegt.
Ik vind dit niet leuk van je Timo, zeker niet. Leugens op forum verspreiden dat je nog nooit een foto o.i.d hebt gezien, dat heb je wel degelijk gezien!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Dat waren fotos van de buiten kant ik heb toen geen duidelijke foto's gezien
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

En binnenkant heb je degelijk gezien Timo, Je hebt alle stempels gezien, mijn mening gehoord over de stempels en ik heb gezegt wat ik te horne heb gekregen van ene adnere verzamelaar, er ook bij vermeld. Ik vind dit dus onterecht wat je nu zegt op het forum.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Je hebt alleen gezegt dat hij 1943 gedateerd was en dat hij geen label meer had op de foto stond geen binnen kant

Ik zal kijken of ik de foto nog heb
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Hij had geen foto's van het jasje dus heb het uiteindelijk uit vertrouwen gekocht.
Timo schreef: Dat waren fotos van de buiten kant ik heb toen geen duidelijke foto's gezien
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Helaas kan ik die dingen over de webcam niet meer bewijzen he. Ik heb je alles laten zien etc etc, Timo! Nu moet je niet liegen van: Hij heeft geen foto;s late zien"
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik heb niks gelogen ik heb geen fotos gezien van de stempels
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Geen fotos neen, maar wat was het toen voor de camera Timo? Je hebt trouwens wel de foto van de vage stempel gezien Timo, Je hebt de datering gezien voor de cam. Alleen dit kan helaas niet meer bewezen worden.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

heb jij die fotos toevallig nog die je mij gestuurd hebt ?
voor de cam heb je alleen laten zien dat er geen gaten in zaten
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik heb de foto's, die ik jou gestuurd heb denk ik nog wel. Wat blijkt? er zat ook een binnenkant bij!

En hoe kan ik voor de cam laten zien of er gaten o.i.d. in zitten. En ik heb die vage stempels laten zien en de datering Timo.

Waarom lieg je nu op het forum om mij te proberen zwart te maken?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik probeer jou helemaal niet zwart te maken
waarom zou ik? ik wil alleen waar voor mijn geld

Ik heb een foto gehad
daarop lagen verschillende jasjes

en daaruit mocht ik er een kiezen
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Deze 2, misschien Timo? Binnenkant EN buitenkant

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik heb de onderste toegestuurd gekregen van guido

de andere heb ik niet gehad
Starting up again
Gesloten