Na-oorlogse laarzen verkocht op marktplaats?
- Giel
- Lid
Na-oorlogse laarzen verkocht op marktplaats?
Deze laarzen zijn op een ander forum gekeurd en ze zeiden daar dat ze niet Duits oorlogs waren! Casper (Dutch militaria wist daarvan!)
zie volgende link... http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ge=3&pp=15 (pagina 2)
zie volgende link... http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ge=3&pp=15 (pagina 2)
- Dodo
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik verplaats dit van "opmerkingen & suggesties" naar "verzamelaars", omdat 't verder los staat van wo2.nl en over verzamelen gaat.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Giel
- Lid
Roel, iemand die zijn gerief verkoopt waarvan hij zelf weet dat het fake is. Ik zou graag nu wachten tot wanneer Dutchmilitaria zelf antwoord.Roel R. schreef:Ik hou niet van de sfeer die ineens schijnt te ontstaan waarbij mensen publiekelijk aangeklaagt worden zonder sluitend bewijs.
Kunnen zulke zaken niet via pb gebeuren?
- Stijn
- Lid
Ik ben het met Roel eens, dat is iets tussen de verkoper en de koper en daar moeten wij ons niet mee bemoeien! Giel, denk even na voordat je iemand publiekelijk uitmaakt!
Saimen, ik zal jouw vraag even in het Nederlands herschrijven:
He? Zijn dit paardrij laarzen of niet?
Grappig trouwens dat een avatar van een massamoordenaar wordt toegestaan
(of was je je hiervan niet bewust?)
Stijn
Saimen, ik zal jouw vraag even in het Nederlands herschrijven:
He? Zijn dit paardrij laarzen of niet?
Grappig trouwens dat een avatar van een massamoordenaar wordt toegestaan

Stijn
- Giel
- Lid
Ik schreef dit gewoon omdat je twee keer zou nadenken voor wanneer je iets van Casper koopt
ps: wat heeft mijn avator daar mee te maken? Ik heb hem genomen omdat ik ooit de documenten van deze man kon kopen, en nog altijd, het is Karl Schlamelcher, officier van ss artillerie regiment 5, en ik zou graag in de toekomst nog wat meer ss verzamelen.

ps: wat heeft mijn avator daar mee te maken? Ik heb hem genomen omdat ik ooit de documenten van deze man kon kopen, en nog altijd, het is Karl Schlamelcher, officier van ss artillerie regiment 5, en ik zou graag in de toekomst nog wat meer ss verzamelen.
-
- Lid
- Stijn
- Lid