Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leroy schreef:hij ziet er nogal nep uit.....te nieuwe
Jammer dat iets meteen als nep bestempeld wordt omdat het er nog zo goed als nieuw uit ziet. Als je op die manier echtheid gaat controleren zouden de collecties van velen hier zo de prullenbak in kunnen..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
klopt! Maar het heeft geen sporen vangebruik zo te zien dus kan altijd zijn dat het wo2 geproduceerd is maar gewoon opgeslagen is en niet gebruikt. Dat maakt het echter niet minder interessant!
Leroy schreef:hij ziet er nogal nep uit.....te nieuwe
Jammer dat iets meteen als nep bestempeld wordt omdat het er nog zo goed als nieuw uit ziet. Als je op die manier echtheid gaat controleren zouden de collecties van velen hier zo de prullenbak in kunnen..
nee hoor, want ik gooi niets weg of het nou nep of echt is
Inderdaad is dit voor 99% een echte. Ik zeg geen 100% omdat ik hem niet in mijn handen heb. Voorzijde en achterzijde zien er goed uit voor een productie die Wo2 kan zijn.
Overigens is he tnagenoeg onmogelijk om per definitie US Wo2 patches te verzamelen omdat er zo gigantisch veel van zijn geproduceerd tussen 1926 en 1966 (tenzij OD back uiteraard, maar die worden weer meer nagemaakt). Tussen die periode zijn ze nagenoeg onveranderd gebleven, dus zou ik me niet zo druk maken of het wle precies Wo2 is. Overigens zijn vele pure Wo2 depotrestanten overgebleven die nog steeds op de markt komen en er splinternieuw uitzien.