Britse Parahelm, deze wel echt ?
- Hell-Fire
- Lid
Britse Parahelm, deze wel echt ?
Ik zag hier een topic staan over een nep parahelm, nu is mij vraag.
Is deze parahelm wel echt en waarom is de pegasus er op geschilderd ???
Alvast bedankt.
Is deze parahelm wel echt en waarom is de pegasus er op geschilderd ???
Alvast bedankt.
- Devilmorfose
- Lid
zo te zien staat er in de liner 1944, dus die zal wel origineel zijn.
verder had de helm de webbing chinstraps, maar of de afbeelding origineel is durf ik niet te zeggen.. of de pot zelf origineel is weet ik ook niet.
maar ik heb zon idee van niet, omdat niemand zo dom is om met een opvallende helm rond te gaan lopen.
verder had de helm de webbing chinstraps, maar of de afbeelding origineel is durf ik niet te zeggen.. of de pot zelf origineel is weet ik ook niet.
maar ik heb zon idee van niet, omdat niemand zo dom is om met een opvallende helm rond te gaan lopen.
- Mooyman
- Lid
- Hell-Fire
- Lid
- Mooyman
- Lid
Hell-Fire schreef:Dan moet die genen wel goed hebben kunnen schilderen
Maar ik heb hem toen overgekocht voor 200 euro en als je kijkt naar prijzen van een orginele parahelm nu, dan ben je toch wel wat meer kwijt, toch ?
200 lijkt me toch een eerlijke prijs maar zeker geen koopje, zou niet weten wat een derde model para op het moment doet, heb er een jaar of anderhalf terug eens een verkocht(geheel compleet) voor 300 euro.
- Hell-Fire
- Lid
Nou ik heb hem bij een vent in Engeland gekocht, plaatsje Oakham, die heeft een antiek winkel.
Hij krijgt dan spullen binnen van mensen die hun zolder bijvoorbeeld opruimen en dan verkoopt hij het weer.
Dus een echt verhaal heeft hij er ook niet achter, alleen dat het een persoonlijk bezitting van iemand is geweest en die het weg heeft gedaan.
Hij krijgt dan spullen binnen van mensen die hun zolder bijvoorbeeld opruimen en dan verkoopt hij het weer.
Dus een echt verhaal heeft hij er ook niet achter, alleen dat het een persoonlijk bezitting van iemand is geweest en die het weg heeft gedaan.