Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Helm origineel, binnenwerk origineel, webbing kinriemen missen en over het feit of de pegasus er origineel op hoort te zitten zeg ik ook waarschijnlijk net na(bevrijding) de oorlog er op geplaatst.
Ook al is de pegasus waarschijnlijk naoorlogs aangebracht, dan nog is het, afhankelijk van de prijs, een interessant en leuk item.
Misschien heeft iemand hem na de slag wel gevonden/gekregen in Arnhem/Oosterbeek en heeft er die pegasus op geschilderd als soort van aandenken.
Dan moet die genen wel goed hebben kunnen schilderen
Maar ik heb hem toen overgekocht voor 200 euro en als je kijkt naar prijzen van een orginele parahelm nu, dan ben je toch wel wat meer kwijt, toch ?
Hell-Fire schreef:Dan moet die genen wel goed hebben kunnen schilderen
Maar ik heb hem toen overgekocht voor 200 euro en als je kijkt naar prijzen van een orginele parahelm nu, dan ben je toch wel wat meer kwijt, toch ?
200 lijkt me toch een eerlijke prijs maar zeker geen koopje, zou niet weten wat een derde model para op het moment doet, heb er een jaar of anderhalf terug eens een verkocht(geheel compleet) voor 300 euro.
Nou ik heb hem bij een vent in Engeland gekocht, plaatsje Oakham, die heeft een antiek winkel.
Hij krijgt dan spullen binnen van mensen die hun zolder bijvoorbeeld opruimen en dan verkoopt hij het weer.
Dus een echt verhaal heeft hij er ook niet achter, alleen dat het een persoonlijk bezitting van iemand is geweest en die het weg heeft gedaan.