Willy jeep help mij AUB!!!

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Patricia
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2004, 16:13

Willy jeep help mij AUB!!!

Bericht door Patricia »

Hallo ik zal mij even voorstellen. Ik ben Patricia en heb een dringende oproep. Ik ben namelijk op zoek naar een willy jeep die ik voor een dag kan lenen of huren. Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen het is namelijk voor een heel goed doel. Ik zal het verhaal kort maken. Mijn schoonvader die helemaal gek is van alles wat met de oorlog te maken heeft en ook alles wat los en vast zit heeft verzameld, heeft alzheimer. Deze ziekte is in een al wat gevorderd stadium maar hij is nu nog zo helder dat hij zich nog dingen kan herinneren. Nu is zijn grootste wens om ooit nog eens met een Willy legerjeep te rijden zoals hij in zijn diensttijd ook gedaan heeft. Nu wil ik die wens als verrassing voor hem in vervulling proberen te laten gaan. Nu is mijn vraag dus of iemand een adres heeft waar ik deze vraag kan neerleggen of misschien is er iemand die mij een plezier kan doen en mij zo'n jeep kan lenen of aan mij verhuren voor een redelijke prijs.

Dus alstublieft help mij snel want dit heeft best wel een beetje haast gezien hij nu alles nog bewust meemaakt.

Alvast bedankt voor de reacties groetjes Patricia

Mijn e-mailadres is Patricia@laatjehuisdierzien.nl (gaarne alleen serieuze reacties)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Verplaatst naar het forumonderdeel 'verzamelaars', hoewel dit beter thuishoort in 'WOII vragen', weet ik dat er enkele bezitters van Williys jeeps regelmatig 'verzamelaars' bezoeken.
Patricia
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2004, 16:13

Bericht door Patricia »

bedankt
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Hallo Patricia,

Welkom op het forum, misschien kan je het eens proberen op de site van Keep them Rolling, een vereniging met leden die een of meerdere WWII voertuigen bezitten.

http://www.ktr.nl/

Veel succes met je nobele streven om je schoonvader een mooie dag te bezorgen :) .
Patricia
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2004, 16:13

Bericht door Patricia »

Bedankt voor je reactie,

Ik ben nu alle sites en webpagina's aan het opzoeken, bekijken en alle e-mailadressen aan het aanschrijven ik hoop dat het lukt.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Patricia schreef:Bedankt voor je reactie,

Ik ben nu alle sites en webpagina's aan het opzoeken, bekijken en alle e-mailadressen aan het aanschrijven ik hoop dat het lukt.
Wij helpen je het ook hopen, als ik zelf een Willys zou bezitten zou je oplossing al daar zijn, helaas :| .

Succes,
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

nu ja, de zomer is voorbij en de openlucht beurzen ook moest je iets vroeger zijn geweest en naar ursel zijn geweet had je daar 100%een gratis ritje gekregen :wink:
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

sander vw schreef:nu ja, de zomer is voorbij en de openlucht beurzen ook moest je iets vroeger zijn geweest en naar ursel zijn geweet had je daar 100%een gratis ritje gekregen :wink:

hier heeft ze niets aan. bezit earlymb van dit forum niet een willys?
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik weet of hij het is maar er is iemand waar zijn oom (denk ik) een paar voetuigen bezit, onderandere een willy's
:)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Guido schreef:
sander vw schreef:nu ja, de zomer is voorbij en de openlucht beurzen ook moest je iets vroeger zijn geweest en naar ursel zijn geweet had je daar 100%een gratis ritje gekregen :wink:

hier heeft ze niets aan. bezit earlymb van dit forum niet een willys?
z'n vader geloof ik. maar dat mag hijzelf ophelderen :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie