Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat mes is kennelijk veel geslepen en die vroege M6 schede is inderdaad erg zeldzaam. Bij elkaar is het zonder meer 125 euro waard, ondanks de duidelijke gebruikssporen. Ik denk dat deze set op ebay minstens het dubbele zal halen; in ieder geval zul je hem nooit met verlies hoeven verkopen.
zalige reacties !!
ik ga hem dus ruilen met hem:
hij geeft: m3 us mes, twee wo2 waszakken,patroonhouder van mp40 en een wekker met marsmuziek om op te staan
tegen een carcano die minder dan 75waard is
persoonlijk vind ik het een zalige deal!
bedankt voor de reacties
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Als die M3 maar eens vervangt voor een mooi licht of het liefst een ongebruik exemplaar dan heb je een super setje, want het is natuurlijk geen gezicht zo'n mooie M6 schede en dan een zwaar mishandeld mes.
saimen schreef:zalige reacties !!
ik ga hem dus ruilen met hem:
hij geeft: m3 us mes, twee wo2 waszakken,patroonhouder van mp40 en een wekker met marsmuziek om op te staan
tegen een carcano die minder dan 75waard is
persoonlijk vind ik het een zalige deal!
bedankt voor de reacties
lijkt mij een van de beste deals op dit forum! gefeliciteerd!!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944