Duitse voertuigen huren in Nederland of Belgie.

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Pompierke1942
Lid
Lid

Duitse voertuigen huren in Nederland of Belgie.

Bericht door Pompierke1942 »

:( Hallo iedereen,

Stel voor ik wil Duitse voertuigen huren.
Hoeveel huur moet ik dan betalen voor een Duitse kubelwagen een dag te huren of stel voor een Duitse sidecar of tank heeft iemand hier een idee van over deze topic ?? En wat betaal je bijvoorbeeld als een Duitse tank die uit Nederland komt naar Belgie, en heeft een snelheid van 30km per uur en doet hier hier 145min over en moet 120km afleggen wat zal de kostprijs dan zijn en de huur ?

Alvast bedankt
Een droevig verleden is vergaan...
gilles
Lid

Bericht door gilles »

Das al hetzelfde als die uniformen kleinhof........wie rijd nu een tank naar belgie :roll:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Kleinhof... niets verkeerds bedoelt ofzo, maar ik denk dat je ze niet 1 2 3 kan lenen, moet je volgens mij ook vergunningen voor hebben....

Mag ik vragen... zonder strijd, waarom wou je Hitler re-enacten en 14 duitse uniformen voor een vriendschappelijk prijsje en nu plotseling een tank om in te rijden van Nederland naar Belgie? ik bedoel.... Het klinkt allemaal zo onlogisch weet je.... Mischien moet je zeggen waarom of waarvoor je het nodig hebt.... dat zal vast helpen!

Probeer anders wat re-enacters te vragen...?
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Denk ook niet dat het toegestaan is om met een tank op de openbare weg te rijden. Zul je toch speciaal transport voor moeten hebben. Denk ook wel dat je iemand moet hebben die in een tank mag rijden, want daar zul je ook wel een vergunning voor moeten hebben.
Skylighter
Lid

Re: Duitse voertuigen huren in Nederland of Belgie.

Bericht door Skylighter »

Pompierke1942 schreef: En wat betaal je bijvoorbeeld als een Duitse tank die uit Nederland komt naar Belgie, en heeft een snelheid van 30km per uur en doet hier hier 145min over en moet 120km afleggen wat zal de kostprijs dan zijn en de huur ?
Haha werkelijk schitterend :lol:
Even een kleine correctie Kleinhof, maar als je 120km moet afleggen tegen 30 km gemiddeld in het uur. Dan word het 120/30 =4 uur 4 maal 60=240 minuten en geen 145. :)

Rick
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ik vind het anders wel in een plaatje passen. Hitler komt op bezoek bij de bezette gebieden, praat met enkele duitsers en gaat dan rijden in een tank naar het volgende punt. Antwerpen in Belgie :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Magneet
Lid

Re: Duitse voertuigen huren in Nederland of Belgie.

Bericht door Magneet »

Skylighter schreef:
Pompierke1942 schreef: En wat betaal je bijvoorbeeld als een Duitse tank die uit Nederland komt naar Belgie, en heeft een snelheid van 30km per uur en doet hier hier 145min over en moet 120km afleggen wat zal de kostprijs dan zijn en de huur ?
Haha werkelijk schitterend :lol:
Even een kleine correctie Kleinhof, maar als je 120km moet afleggen tegen 30 km gemiddeld in het uur. Dan word het 120/30 =4 uur 4 maal 60=240 minuten en geen 145. :)

Rick
op de voorwaarde dat je overal continue door kunt rijden
Skylighter
Lid

Ok mensen laten we even ophouden en Kleinhof even de tijd geven om te vertellen waarom hij dit nodig heeft. Dan kunnen we hem wellicht beter helpen.

Rick
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 13 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Pompierke, ben jij Kleinhof of niet?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Pompierke1942
Lid
Lid

Ik heb geen 14 Duitse uniformen nodig, maar ik plaats soms een bericht zonder na te denken ik was dus verkeerd bezig over huren van Duitse uniformen voor reenactment maar dat is verleden tijd! Het Hitleruniform zoek ik omdat ik de fuhrer goed kan acteren maar ook een Duitse officier of soldaat. Ik stel ook een vraag over WOII Duitse voertuigen omdat ik graag wil weten of je deze voertuigen in deze tijd nog kan huren, en wat de huurprijs is voor de plaats waar hij moet zijn voor te gebruiken tijdens de reenacting.
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Aub Kleinhof, wacht misschien eerst tot je volwassen bent om
a) Hitler te reenacten (ook al denk je van jezelf dat je "goed de fuhrer speelt")
b) een Duitse tank naar België te laten rijden. Het was ook niet in je opgekomen zeker dat tanks dmv vrachtwagens naar hun reenactment plaatsen worden gebracht, omdat tanks brandstof vreten ?
Pompierke1942
Lid
Lid

Tim dit onderwerp hoort hier niet thuis zo reageer je niet.
Denk logisch na voor je dit onderwerp plaatst.
Skylighter
Lid

Pompierke1942 schreef:Ik heb geen 14 Duitse uniformen nodig, maar ik plaats soms een bericht zonder na te denken.............. Het Hitleruniform zoek ik omdat ik de fuhrer goed kan acteren maar ook een Duitse officier of soldaat............
De vragen die je nu stelt, heb je daar wel goed over nagedacht dan? Ik weet bijna wel zeker dat je bij de Echte re-enactors niemand zal vinden die Hitler na wil spelen. Ben bang voor je dat je dan toch echt geld er in moet gaan steken, door zelf een unifrom te kopen. Er bestaat een site waar ze deze uniformen verkopen, maar ben het adres even kwijt. En een tank huren.... trek je portemonnee maar open.

Rick
LKP
Lid
Contacteer:

Bericht door LKP »

Pompierke1942 schreef:Tim dit onderwerp hoort hier niet thuis zo reageer je niet.
Denk logisch na voor je dit onderwerp plaatst.
:o Logisch nadenken zegtie dan, ga zo door, zo wordt ik lekker wakker in de ochtend.

wat een HUMOR mensen!!! _/-\o-
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Het is wel weer genoeg geweest, hij kan niet meer posten...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten