Large pack
-
- Lid
Large pack
Hallo ik heb vandaag een large pack binnengekregen. En daar zitten volgens mij naoorlogse lussen aan. Ik zal deze lussen het liefst er af hebben als het naoorlogs is gebeurt wie kan mij helpen ? Hoe kan ik ze het beste verwijderen ?
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 28 keer
- Contacteer:
Re: Large pack
Die lussen zijn na-oorlogs, waarschijnlijk Deens of Belgisch. Ik heb gewoon met een scherp mesje voorzichtig het stiksel doorgesneden, stuk voor stuk. Je blijft er overigens wel plekken op de pack zien waar ze gezeten hebben, tenzij je hem daarna in de blanco zet.
-
- Lid
Kan ook Nederlands zijn.
Je kan ook kijken of je 1 kan vinden die nog origineel is.
Met lussen verteld het ook een verhaal.
Je kan ook kijken of je 1 kan vinden die nog origineel is.
Met lussen verteld het ook een verhaal.
Mvg/Best regards, Sipke
Kan inderdaad ook Nederlands zijn. Soms staat er dan ook een zwarte BD stempel aan de binnenkant. BD = Buiten dienst. Large packs zijn zonder veel moeite en geld nog te vinden. Voor rond de €10, kan je ze nog mint staat vinden. Wel even geduld hebben. Ik zou de moeite niet eens nemen om de na-oorlogse Nederlands gebruikte / geblancoede webbing terug te brengen naar orginele staat
http://www.endicotts.co.uk/content/brit ... aded-khaki
Er staat nog meer wo2 materiaal op dus wie weet de moeite waard om ivm verzendkosten iets te bestellen.
http://www.endicotts.co.uk/content/brit ... aded-khaki
Er staat nog meer wo2 materiaal op dus wie weet de moeite waard om ivm verzendkosten iets te bestellen.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
-
- Lid