Op 31 oktober in Ciney wil ik een Amerikaans M-1943 jasje gaan aanschaffen voor mijn uniform. Nu is mijn vraag,waar moet ik vooral op letten? Op het etiket,maar dat zegt nog niet alles?Of wel? En wat is de gemiddelde prijs hiervoor?(In een redelijk goede staat)Ik dacht iets tussen de 50 en 100 euro maar wil het toch ff zeker weten
Alvast bedankt!
Amerikaans M-1943 Jas
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
D'r zit een groot label in de kraag, dit was als ik het goed heb een gebruiksaanwijzing.
Dan is er meestal nog een label, hierop stond de maat, maker, en de datum van het productie contract.
Duidelijk te zien kraaglabel.
De jacks die lijken op een M43, maar met knoopjes voor de liner is een M50 model (als ik mij niet vergis, werd in ieder geval in de Korea oorlog gebruikt). Deze worden nog wel eens 'door elkaar gehaald' door de verkopers. Althans, heb ik mij laten vertellen...
prijs ligt inderdaad tussen de 50 en de 100 euro. dit jack hierboven was 65$
Dan is er meestal nog een label, hierop stond de maat, maker, en de datum van het productie contract.
Duidelijk te zien kraaglabel.
De jacks die lijken op een M43, maar met knoopjes voor de liner is een M50 model (als ik mij niet vergis, werd in ieder geval in de Korea oorlog gebruikt). Deze worden nog wel eens 'door elkaar gehaald' door de verkopers. Althans, heb ik mij laten vertellen...
prijs ligt inderdaad tussen de 50 en de 100 euro. dit jack hierboven was 65$
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944