Wat is jullie mening van deze M41 jacket? Ik vind hem wel oke maar hij is niet gedateerd? Graag hoor ik jullie mening, onderbouw deze en reageer alleen als je het zeker weet, en niet zoals vele doen; lijkt origineel oid. want daar heb ik niks aan!
Jullie mening over deze M41 jacket?
- Daan S.
- Lid
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ziet er OK uit; alleen is die naam er wellicht na-oorlogs ingekalkt. De knopen, rits en label zijn goed, en de slijtage aan mouwen en nek schijnt mee te vallen, hoewel ik het niet helemaal goed kan zien. Zie mijn antwoord op je PB. Even kijken wat de anderen ervan zeggen, maar ik ben van mening dat deze helemaal goed is. Mag ik vragen wat ze ervoor vragen?
Grtn
David
Grtn
David
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Ikzelf denk dat het er goed uit ziet!
Alleen die naam ja, als het jack gedragen is (wat in dit het geval is) zou er toch wel enige vervaging mogen optreden.
Maar voor de rest, ok!
Alleen die naam ja, als het jack gedragen is (wat in dit het geval is) zou er toch wel enige vervaging mogen optreden.
Maar voor de rest, ok!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Dodo
- Lid
een laundry code mss, maar die zien er nogal vervaagd uit. Als het iets is als dit: S-8206 dan zit je goed. (Initiaal van de achternaam, en de laatste 4 cijfers van het registratienummer)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"