Origineel?
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Devilmorfose
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
Stravers schreef:Ja die emblemen lijken mij ook niet oke, je hoeft eigenlijk ook alleen maar naar de prijs te kijken, toch?
Devilmorfose schreef:moeilijk.. de emblemen zien er niet echt overtuigend uit, ik zou het dan ook niet doen.
Waarom niet? Dit kan iedereen zeggen hè...jr. schreef:Zit er mij niet goed uit.
Vertel eens waarom de emblemen er niet goed uit ziet, en zeker van junior (een Duits verzamelaar) wil ik wel eens horen waarop hij zijn mening baseerd.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
-
- Lid
- LHek
- Lid
- Contacteer:
In feite zegt de verkoper ook helemaal niet dat de patches origineel zijn:
Zie foto; originele battledress pattern 40 uit 1944. Maat 16. Past prima op pop.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- jeroen1944
- Lid
Inderdaad, helaas dat de advertentie verwijderd is, kan nu niet meer de emblemen bekijken, ging het hier om de gedrukte emblemen of de geborduurde? Beide kwamen in de oorlog voor!LHek schreef:In feite zegt de verkoper ook helemaal niet dat de patches origineel zijn:Zie foto; originele battledress pattern 40 uit 1944. Maat 16. Past prima op pop.
-
- Lid
- Contacteer:
Miesjel, ik heb hier in de kast zo'n embleem liggen, eens gekocht op Ciney.

Miesjel schreef:Stravers schreef:Ja die emblemen lijken mij ook niet oke, je hoeft eigenlijk ook alleen maar naar de prijs te kijken, toch?Devilmorfose schreef:moeilijk.. de emblemen zien er niet echt overtuigend uit, ik zou het dan ook niet doen.Waarom niet? Dit kan iedereen zeggen hè...jr. schreef:Zit er mij niet goed uit.
Vertel eens waarom de emblemen er niet goed uit ziet, en zeker van junior (een Duits verzamelaar) wil ik wel eens horen waarop hij zijn mening baseerd.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
ZENA
- Miesjel
- Lid
Als ik me niet vergis zijn er van zo'n beetje alle patches wel verschillende versies (zie de 101 patch voor een heel duidelijk voorbeeld.jr. schreef:Miesjel, ik heb hier in de kast zo'n embleem liggen, eens gekocht op Ciney.
Het feit dat de kleur of het model niet precies overeenkomt met 1 van die versies wil niet zeggen dat hij fout is, hij is pas fout als hij met geen enkele orginele versie overeen komt..
Ik wil niet zeggen dat de patches orgineel zijn, ik heb er namenlijk de ballen verstand van, ik wil alleen zeggen dat je niet zo snel moet zijn met je oordeel, of als je toch zo graag snel wilt zijn op zijn minst je oordeel wilt onderbouwen.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
-
- Lid
- Contacteer:
Dus het kan zijn dat ik het misheb, ik heb hier ook een zéér vroeg embleem vd. 5de SAS liggen en dat is donker, mss werd het later naar de oorlog toe lichter en kan deze wél origineel zijn?
Jr.
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
ZENA
ZENA