Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Timo schreef:Denk t niet want meestal zijn fotos met die naam bordjes ect al wel gebruikt in boeken ofzo
Ik heb in mijn boek over de regio ook van die naam borden staan waar bij bijv een aantal soldaten en wat churchill tanks den bosch in trokken
Ja,dat denk ik ook.
Die bovenste foto,die heb ik al in een aantal boeken gezien die ik zelf heb.(Zoals bijvoorbeeld in het boek "De bevrijding van Zuid-Limburg")
Ik denk dat ze best orgineel kunnen zijn. Durf geen 100% zekerheid te geven. Maar je zou de koper kunnen vragen of hij foto's wilt maken van de foto's dan kan je ze wat beter beoordelen. Je kan natuurlijk ook garantie op echtheid vragen en niet goed geld terug garantie.
@ Guido: Bedankt!
Ok,dan zal ik eens een mailtje naar de Verkoper sturen
Bedankt.
Timo schreef:Denk t niet want meestal zijn fotos met die naam bordjes ect al wel gebruikt in boeken ofzo
Ik heb in mijn boek over de regio ook van die naam borden staan waar bij bijv een aantal soldaten en wat churchill tanks den bosch in trokken
Ja,dat denk ik ook.
Die bovenste foto,die heb ik al in een aantal boeken gezien die ik zelf heb.(Zoals bijvoorbeeld in het boek "De bevrijding van Zuid-Limburg")
Ik denk dat ze best orgineel kunnen zijn. Durf geen 100% zekerheid te geven. Maar je zou de koper kunnen vragen of hij foto's wilt maken van de foto's dan kan je ze wat beter beoordelen. Je kan natuurlijk ook garantie op echtheid vragen en niet goed geld terug garantie.
@ Guido: Bedankt!
Jullie gaan ervan uit dat de foto maar een maal werd afgedrukt. Ik denk dat er vele afdrukken van gemaakt werden, en deze dan naar diverse persagentschappen werd verstuurd. Er is maar 1 negatief maar daar zijn mischien wel honderden afdrukken van gemaak.
Toevallig op eBay gekeken en dit bewijst denk ik alles:
Item Description
Grading Standard: Modern Reproduction Real Photo
Size: 10 by 8 inches with some minor variation.
Other Notes:
Beautiful photo probably out the National Archives. This is not the cheap reproductions you see on Ebay so often but high quality photos produced from the original negatives. They are very expensive to obtain and I do not order these or reproduce them. In general I have only one copy of the photo you see..
I have several thousand news photos for sale and I do not always put them in the same auction category. Check my other auctions for more of these superb photos.