Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zou wel een goede keus van mij geweest zijn om deze helm te kopen Als je zo ziet wat de prijs aan het worden is...
Mja, prijs staat eigenlijk nooit voor kwaliteit.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Captain bars, ARN aan de binnenkant van de liner, liner met captain bars, origneel
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hij is over je geschatte prijs heen johan.. 771,09 $ is het geworden!
hahaha, jah zekr niet ver! was een prima schatting!
Das een erg mooie helm!
De helm is gekocht door iemand die ik ken van een ander forum. Hij is 100% origineel, en de geschiedenis van de drager is bekend. De koper is er bijzonder blij mee.
Tank Destroyer schreef:Ik heb vorige week een originele Lt. helm gekocht... maar die was lang niet zo duur als deze. Daar staat ook nog een naam in....
Ben wel benieuwd, want ik moet hem nog binnen krijgen.
wij verwachten nu foto's
(ik in ieder geval)