Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als je het hebt aangeschaft gefeliciteerd en jah ziet er leuk uit, kan niet zien op de foto of de Bandolier echt is of repro, misschien dat het getrainde oog van Johan W het je kan vertellen!!???
In ieder geval succes!!
Ik bedoelde eigenlijk of ik hier wel 50 euro aan moet uitgeven, ik vind zelf einglijk wel maar misschien kan het "getrainde oog" (zoals je al zei) van Johan W. iets zeggen hierover
50 EUR. is niet veel geld voor zoveel spul(als je naar de tegenwoordige prijzen kijkt van repro), en ik zie dat je 14 jaar oud bent, en op die leeftijd was origneel spul bijna onbetaalbaar voor mij. Dus het zou op zich een leuk alternatief voor je zijn totdat je het originele spul kunt kopen, maar ik denk wel dat je er altijd met een scheef oog naar blijft kijken omdat je er geen origineel spul hebt staan, maar repro. Maar voor die prijs is het wel een redelijk goede tijdelijke oplossing totdat je het originele spul kunt betalen. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ik had het ook een keer gevraagd aan een verkoper omdat ik op vakantie ging, maar hij mailde terug dat het hem veel gezeik zou kosten en moest eBay dan geld betalen om de advertentie vroegtijdig eraf te halen.
Als hij akkoord gaat..tuurlijk bied ik dan ook op Ebay, wilde gewoon eerst even weten wat hij er ong. voor wil hebben.
Voor iedereen hier dan; mijn excuses
Trouwens de verzendkosten zijn ong 14 euro, dat heb ik al uitgerekent
US_militaria_verzamelaar schreef:Wat denken jullie hier van?...
De jas en de helm zijn repro maar de bandolier (zo zeg je dat toch?) is echt.
Wat wil je gaan doen???
Wil je verzamelen, wil je re-enacten of wil je gewoon een mooi ogende pop???....
Denk daar eens over na. Als je wilt verzamelen, koop dan geen repro, aangezien dit verloren investeringen zijn.....
Het is idd moeilijk en duur om nu nog met US Para te beginnen, maar het is mogelijk om mooie stukken bijeen te rapen. Enkele andere jonge verzamelaars die ik ken, hebben toch de laatste twee jaar nog super items op de kop getikt...