Parachute Regiment straatnamen printed, wel aardig duur maar ja dat heb je al gauw bij Airborne insignias!!
Vorige week overboden bij een heel mooi Glider Pilot bd uit 1944 van een 2nd Lieutenant, ziek was ik ervan maar dit maakt ook weer veel goed.
Hehe, dus als je benieuwd bent naar Nico's enkelstukken, bekijk de mijneNico Roelofs schreef:(Zijn exact dezelfde enkelstukken die ik vandaag heb gekocht)![]()
Ja misschien is het wel iets om een tijdelijk tentoonstelling te houden met een paar leden die dat willen! Het is trouwens dit jaar in mei 60 jaar geleden dat we bevrijd zijn!!!!!!!Maj.Cain schreef:Thx chaps!!
Nu nog 2 mooie kale bd jasjes en dan kunnen alle verzamelde insignia's van de afgelopen 2 jaar erop!!
Me Airborne medic die nu bijna af is verander ik in een Border batt soldaat en het begin voor me 5e para (11 Batt) is ook gemaakt.
Me 6e wordt dan weer me Airborne medic.
Dat hoop ik dit jaar af te krijgen..............................
Alle andere members ook gefeliciteerd met hun mooie aanwinsten, alles bij elkaar gedaan van alle collecties kunnen wij leden van dit forum een aardig mooi en groot museum creeren.............