Je Nieuwste aankoop - Deel 1
- Darryl
- Lid
- seabee
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Het gaat zeker, maar het compass moet er op de juiste manier ingestoken zijn...seabee schreef:Krijg jij je pouch dicht met het compass er in. Ik heb ook een setje maar het past niet echt, ik krijg 'm met geen mogelijkheid dicht.
Steek'm met het smalle blokje van de ring schuin naar onderen in het hoekje van het zakje en mits voorzichtige druk krijg je de LTD's net dicht....
Johan
29th Let's Go!!!!!
- seabee
- Lid
Ik ga het zo proberen. Maar ze hadden de pouch wel wat ruimer mogen maken.johan willaert schreef:Het gaat zeker, maar het compass moet er op de juiste manier ingestoken zijn...seabee schreef:Krijg jij je pouch dicht met het compass er in. Ik heb ook een setje maar het past niet echt, ik krijg 'm met geen mogelijkheid dicht.
Steek'm met het smalle blokje van de ring schuin naar onderen in het hoekje van het zakje en mits voorzichtige druk krijg je de LTD's net dicht....
Johan
CAN DO
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
In HornPeter schreef:Waar is die zolder ergens?Darryl schreef:Gevonden op zolder:
Britse schep (grote rug model)
Us m1 helm
kruisriemen (erg lang)

Er ligt nog meer, maar daar kan ik (nog) niet bij!

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
- Contacteer:
Net aangekomen....
Mohair Ski Climbers..... (Gi Collector's Guide Pag 155)

'Vellen' om op de onderkant van de skis te plaatsen zodat je niet achteruit glijdt bij het naar boven stappen met skis....
Degenen die het tourskiën kennen, weten wat dit is.....
Dit wordt nu nog gebruikt; op de onderstaande foto zie je mij op een winterstage 'SkiPatrouille' in Zwitserland.... De SkiClimbers zijn hier rood!!

Johan
Mohair Ski Climbers..... (Gi Collector's Guide Pag 155)

'Vellen' om op de onderkant van de skis te plaatsen zodat je niet achteruit glijdt bij het naar boven stappen met skis....
Degenen die het tourskiën kennen, weten wat dit is.....
Dit wordt nu nog gebruikt; op de onderstaande foto zie je mij op een winterstage 'SkiPatrouille' in Zwitserland.... De SkiClimbers zijn hier rood!!
Johan
29th Let's Go!!!!!
- seabee
- Lid
Ik krijg 'm met echt niet dicht. de ltd pennetjes staan 60 graden naar boven om bij het gaatje te komen.johan willaert schreef:
Het gaat zeker, maar het compass moet er op de juiste manier ingestoken zijn...
Johan

CAN DO
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- posse
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Mijn laatste aanwinsten:
M1938 Shotgun Ammunition Pouch, wellicht de moeilijkste WO2 US Ammo Pouch om vinden (zeldzaam en veel fake!!) en 1943 Glasses, Sun, Spectacle Type, with Case in prachtige conditie.....

Dit is het soort zonnebril dat de MP draagt op onderstaande linker foto....

JOhan
M1938 Shotgun Ammunition Pouch, wellicht de moeilijkste WO2 US Ammo Pouch om vinden (zeldzaam en veel fake!!) en 1943 Glasses, Sun, Spectacle Type, with Case in prachtige conditie.....

Dit is het soort zonnebril dat de MP draagt op onderstaande linker foto....

JOhan
29th Let's Go!!!!!
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer: