Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:Mooie aanwinst David! als je foto's kan tonen zou leuk zijn! Interesseerd me toch wel dat in Vietnam!
U vraagt, wij draaien!
Ik heb juist gisteren op het beursje in Veldhoven een paar M1956 suspenders ("H"-model) gedateerd 1968 in bijna mint staat aangeschaft voor de aangename prijs van 2,50 euro (helaas geen foto van). Vietnam spul is kennelijk niet zo duur, maar ook niet zo makkelijk te vinden.
Dit uniform komt compleet op een pop? is leuk aan te kleden met allerlij dingen. Ik weet niet of de 3e Inf Div. ook de ace of spaid van een speelkaart opde helm droeg? Zal altijd leuk staan
Guido schreef:Mooie aanwinst David! als je foto's kan tonen zou leuk zijn! Interesseerd me toch wel dat in Vietnam!
U vraagt, wij draaien!
Ik heb juist gisteren op het beursje in Veldhoven een paar M1956 suspenders ("H"-model) gedateerd 1968 in bijna mint staat aangeschaft voor de aangename prijs van 2,50 euro (helaas geen foto van). Vietnam spul is kennelijk niet zo duur, maar ook niet zo makkelijk te vinden.
Grtn
David
Zeg david, hoeveel is zo'n M43 model uit Vietnam waard?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Stethoscope
repro wool gloves with leather palm
US MD navy instrument case
knife Med Dept
Messagebook M210 Sig corps
horloge bandje Us Army
en wat verbandjes en scheermesjes
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
101st Michiel schreef:Zeg david, hoeveel is zo'n M43 model uit Vietnam waard?
M43? Dat is een jungle gevechtsjas, gemaakt van zeer lichte katoen (ripstop). Het is bijzonder comfortabel om te dragen, maar heeft helemaal niets van de M43. Ik zag toevallig gisteren een advertentie op marktplaats.nl waar voor een zelfde set van jas en broek in een kindermaatje 50 euro werd gevraagd (deze set is min of meer in mijn maat). Het is waard wat iemand ervoor geeft, maar 50 euro lijkt me wat overdreven als er geen originele insignes op zitten. Op ebay zou je ze voor minder kunnen krijgen denk ik.