Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben niet erg bekend op 'bidprentjes-gebied', maar 1 van 4 overleden kinderen lijkt mij heel erg bijzonder. Iets om ook met respect te behandelen. Ben wel benieuwd..!
Hoe kom je aant baretembleem van de Prinses Irene Brigade? Ik zie r haast nooit wat van!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik ben niet erg bekend op 'bidprentjes-gebied', maar 1 van 4 overleden kinderen lijkt mij heel erg bijzonder. Iets om ook met respect te behandelen. Ben wel benieuwd..!
Hoe kom je aant baretembleem van de Prinses Irene Brigade? Ik zie r haast nooit wat van!
Bidprentjes met meerdere personen kom je wel vaker tegen. Ik heb er nu zo'n 25 van mijn omgeving waarvan meerdere van meer personen op 1 prentje. Het prentje wat ik er nu bij heb gekocht heb ik zelfs dubbel. Maar kon hem gewoon niet aan me voorbij laten gaan, zeker omdat het van mijn woonplaats is.
Die badge heb ik hier op het forum gekocht bij de tekoop en gezocht afdeling.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
toen dacht ik nog: "fok, te laat"..
feliciteerd nico
nee, ik zocht het niet echt.
leek mij een leuk item om te hebben. zeker voor zo'n zacht prijsje als hij hier op het forum te koop stond.
maar bedankt voor de tip!