Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
harleybuscha schreef:en dit kom nog binnen
weet er iemand waarvoor deze zak werd gebruikt
Volgens mij hetzelfde model als mijn fietstas, maar dan met ontbrekende lussen vooraan.
Buiten twee ringen onderan is ook de achterkant hetzelfde bij mij
Mijn nieuwste aankopen, tevens ook gelijk een koopje. Setje gedrukte straatnamen van de R.A.S.C. Dat is het zoveelste Engelse setje wat ik nu heb liggen, maar voor die prijs kon ik het niet laten liggen. En een straatnaam van de Royal Corps of Signals. In nov 1944 werd dit de Royal Signals.
Zojuist binnengekregen: weer een paar US EM Class-A coat collar discs. Dit maal een set Army Air Corps screw-backs, en een losse type 5 (GI Collector's Guide blz. 16) pin-back US disc. Deze heeft de "US" er in gestempeld (ipv. losse, massieve letters). De clutches zijn van het type dat tussen 1942 en 1947 gebruikt werden (GI Collector's Guide blz. 12, type 4).
Hell-Fire schreef:Mijn nieuwste aanwinst, vandaag binnen gekregen aardig gebruikte staat en hier een daar wat mot gaatjes.
Daarbij ook nog baret embleem van de R.E.M.E.
Kun je eens wat close up fotos maken van parawing? Zit er trouwens de binnenvoering nog in, en is ie zwart of beige? Hoe is de wing bevestigd, als ie met een slide in een pocket is geschoven is het een naoorlogse baret. Valt hij ook ruim, dwz zit er een grote wave in, kun je hem ruim over je oor trekken. Deze worden zelfs goed nagemaakt, een binnenwerk van gewone kahki kangol baret , en daaroverheen een naoorlogse maoon baret. Deze worden steeds vaker aangeboden!
Hell-Fire schreef:Mijn nieuwste aanwinst, vandaag binnen gekregen aardig gebruikte staat en hier een daar wat mot gaatjes.
Daarbij ook nog baret embleem van de R.E.M.E.
Kun je eens wat close up fotos maken van parawing? Zit er trouwens de binnenvoering nog in, en is ie zwart of beige? Hoe is de wing bevestigd, als ie met een slide in een pocket is geschoven is het een naoorlogse baret. Valt hij ook ruim, dwz zit er een grote wave in, kun je hem ruim over je oor trekken. Deze worden zelfs goed nagemaakt, een binnenwerk van gewone kahki kangol baret , en daaroverheen een naoorlogse maoon baret. Deze worden steeds vaker aangeboden!
Sorry jeroen, beter krijg ik hem niet met die camera van mij.
Maar dat ga je niet menen hoor, dacht ik goed uitgezocht te hebben of ie orgineel is maar de wing is inderdaad met een slide in een pocket geschoven. Maar hij valt niet ruim en heeft een zwarte binnenvoering.
**** dacht ik eindelijk een orginele te hebben
Wordt volgende keer nog beter opletten.
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com