Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan aan deze suspenders komen,maar denken jullie dat deze orgineel is(Is niet gedateerd,maar wel het nummer van de betreffende soldaat,volgens de verkoper)Deze suspenders ruil ik dan tegen M-1944 suspenders.
Hier de foto's:
Alvast bedankt
Robin
<edit: Foto's aangepast>
Laatst gewijzigd door robin.h op 08 jan 2005, 03:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De links doen het wel als je ze kopieert in je internetbalkje... maar zitten er nog resten van stempels op of zit er blauw/groene aanslag op ofzo? Ik kan persoonlijk van deze foto's niet zien of het origineel of repro is.. ik weet niet wat de prijs is?
Weet iemand trouwens hoe je deze het beste op de M1 Garand cartridge belt kunt doen? Want met mijn oude suspenders heb ik 1 zo'n ringetje beschadigd bij het monteren(),en ik wil niet dat dat nog eens gebeurd.......(Is daar geen speciale manier voor,om deze te monteren?)
robin.h schreef:Weet iemand trouwens hoe je deze het beste op de M1 Garand cartridge belt kunt doen? Want met mijn oude suspenders heb ik 1 zo'n ringetje beschadigd bij het monteren(),en ik wil niet dat dat nog eens gebeurd.......(Is daar geen speciale manier voor,om deze te monteren?)