Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mij zijn deze emblemen aangeboden. Zoals je ziet zijn ze in een niet al te beste staat. Mijn vraag: Wat zouden jullie voor deze set geven ? En wat vinden jullie van de originaliteit van de pegasus?
nou ja het zijn redelijk voorkomende emblemen behalve die pegasus (orgineel dan) ik zelf zou voor de emblemen in deze staat zonder pegasus rond de 25 a 30 betalen. ik vertrouw die pegasus dingen niet zo.
Die bagde van de RAC doet normaal tegen de 15 euro. Wat een kunststof uitvoering als deze doet weet ik zo niet. Ik denk dat deze nog wel goed schoon te krijgen is. Kunststof badges doen normaal wel meer dan de metalen uitvoeringen.
De schouder titel van de RAC gedrukt doet in een goede staat met gemak 20 tot 25 euro. Misschien zelfs nog wel meer. Maar deze is wel erg verkleurd dus het is maar wat de gek er voor wil geven.
De divisie emblemen van de 11th doen in prima staat ongeveer 15 euro. Maar ook deze zijn flink verkleurd. Ook voor deze geld wat de gek er voor wilt geven.
Een brigade streep zal wel iets rond de 5 euro doen.
Al die emblemen lijken mij wel orgineel. Alleen de pegasus durf ik niks van te zeggen. Hier heb ik onvoldoende kennis van.
jeroen1944 schreef:Hoi Jan, die pegasus lijkt me wel origineel, kun je ook een foto van de achterkant knippen?
Helaas heeft de verkoper geen foto van de achterkant. Maar als ik ze zou kopen is er een niet goed geld terug garantie. Dus dan kan ik zelf een scan maken van de achterkant en mocht hij niet origineel zijn dan ruil ik het terug.
De pegasus ziet er goed uit!!
Heeft de juiste kleur maroon rood en het is de printed versie, ik heb alleen maar de printed versies in me verzameling!!
Tja de prijzen voor een enkele pegasus zijn verscillend, ik heb laatst een lefty pegasus gekocht met een scotse Tartar van de 7th K.O.S.B. was ik bij elkaar 20 gbp kwijt.
Tussen de 30 en 50 euro ben je er wel voor kwijt voor een goede enkele printed versie pegasus!!
De repro varianten hebben allemaal een foute rode kleur, deze kleur is in mijn ogen de goede!!
Ik zoek nog 2 righty pegasus, maar succes met de koop zou ik zeggen.
Met Britse insignia moet je tegenwoordig erg op passen omdat in India verdomd veel wordt nagemaakt en vaak van goede kwaliteit!!
Maj.Cain schreef:De pegasus ziet er goed uit!!
Heeft de juiste kleur maroon rood en het is de printed versie, ik heb alleen maar de printed versies in me verzameling!!
Tja de prijzen voor een enkele pegasus zijn verscillend, ik heb laatst een lefty pegasus gekocht met een scotse Tartar van de 7th K.O.S.B. was ik bij elkaar 20 gbp kwijt.
Tussen de 30 en 50 euro ben je er wel voor kwijt voor een goede enkele printed versie pegasus!!
De repro varianten hebben allemaal een foute rode kleur, deze kleur is in mijn ogen de goede!!
Met Britse insignia moet je tegenwoordig erg op passen omdat in India verdomd veel wordt nagemaakt en vaak van goede kwaliteit!!
Oke bedankt voor de info. Maar hoe moet een achterkant van zo'n embleem eruit zien ? Misschien kan je wat foto's plaatsen.
Spijtig, ik heb alleen maar die vroeg-oorlogse in m'n collectie en een printed die ik heb gekocht bij museum Hartenstein.
Maj.Cain schreef:De pegasus ziet er goed uit!!
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA