Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heren verzamelaars, laatst is me opgevallen dat een Ebay verkoper replics labels voor verschillende dress aanbied! De eerste Denison met det label heb ik deze week al verkocht zien gaan voor 600$!
Zal eens een aantal labels plaatsen!
Die van de smock is makelijk te herkennen, foute naam maar, er zat ook een bij met goede benaming! Ik zal die eens opsnorren!
Vind het jammer dat zulke mensen die zulke labels aanbieden het voor verzamelaars aan het verpesten zijn. Deze dingen worden puur gemaakt om namaak als orgineel te verkopen.
Ja Nico, let maar goed op want na een tijdje buiten zie je het verschil niet meer, helaas dat ze dit gaan verkopen, de verkoper doet niets illegaals maar mogen ze van mijn part ook....................
Nog een paar labels:
Jah het wordt steeds erger, met die lui. Ze zijn op deze manier het verzamelen helemaal aan het verpesten. Ik ga die foto's mooi op me pc opslaan en ze goed bestuderen. Heb geen zin dat ik straks iets koop wat fake is.
Ja heb het gezien. Vind het vuil dat ze zoiets doen!!!! Toch denk ik dat je er op een vage manier achter kan komen (Als ze wat vergeeld zijn) denk ik dat het stofje nog iets te hard is en de lettertyp etc. wat afwijkt van de originele.... ALthans, dit hoop ik! De pijl is bij sommige wat anders en wat groter... dus kan je het ook wat aan zien... Toch blijft het jammer!
jeroen1944 schreef:Heren verzamelaars, laatst is me opgevallen dat een Ebay verkoper replics labels voor verschillende dress aanbied! De eerste Denison met det label heb ik deze week al verkocht zien gaan voor 600$!
P49 is met opengewekte kraag, zn label heb ik ook nog niet gezien, hoewel ze wel in denison smocks voorkomen. Heb een raar gevoel over deze set ik zou er afblijven!!