Fake Labels Brits

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dit is wel een patern 49 kijk maar naar de knoop bij de borstzak die is zichtbaar, zoals bij een patern 40. Maar de knopen voor het sluiten van een jasje zijn niet zichtbaar zoals bij een patern 37. Deze manier van knopen zie je geloof ik alleen bij patern 49.
jeroen1944
Lid

Bericht door jeroen1944 »

O, ik wist niet dat je die ook dicht kon doen?
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Nico Roelofs schreef:Dit is wel een patern 49 kijk maar naar de knoop bij de borstzak die is zichtbaar, zoals bij een patern 40. Maar de knopen voor het sluiten van een jasje zijn niet zichtbaar zoals bij een patern 37. Deze manier van knopen zie je geloof ik alleen bij patern 49.
De P41 zelf had ook zulke soort modellen. Alleen die hebben weer andere labels/andere binnenkant. Daarom vermoedde ik ook dat het een P49 was (is)
Simon
Lid

Bericht door Simon »

fft dadelijk kan geen enkele verzamelaar het verschil nog zien :shock:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Simon schreef:fft dadelijk kan geen enkele verzamelaar het verschil nog zien :shock:
Zo storm zal het nou ook weer niet lopen met die labels. Je kan deze alleen toe passen in replica jasjes en in na oorlogse modelen. De meeste verzamelaars zien wel wat een na oorlogs model is en een replica is ook nog wel te herkennen. Maar het zal het verzamelen wel wat moeilijk maken.
jeroen1944
Lid

Nico Roelofs schreef:
Simon schreef:fft dadelijk kan geen enkele verzamelaar het verschil nog zien :shock:
Zo storm zal het nou ook weer niet lopen met die labels. Je kan deze alleen toe passen in replica jasjes en in na oorlogse modelen. De meeste verzamelaars zien wel wat een na oorlogs model is en een replica is ook nog wel te herkennen. Maar het zal het verzamelen wel wat moeilijk maken.
Niet alleen replica en naoorlogs, ook oorlogs. Neem bv een battle dress broek, ongedateerd wat is nu makkelijker verdiend dan met een fake label van 8$ de broek 100 euro opwaarderen. :x
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

jeroen1944 schreef:
Nico Roelofs schreef:
Niet alleen replica en naoorlogs, ook oorlogs. Neem bv een battle dress broek, ongedateerd wat is nu makkelijker verdiend dan met een fake label van 8$ de broek 100 euro opwaarderen. :x
Ja oke daar heb ik niet aan gedacht. Zat met me gedachten bij de battledress zelf. Ja dan moet je wel goed het onderscheid weten tussen een fake label en een orginele.
jeroen1944
Lid

Ik ben bezig met alle fake para item (en engels/canadees reguler army) in een apparte map te verzamelen. HEEEEEE weer een verzameling.......
Plaats reactie