Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja het zijn inderdaad leuke hebbedingetjes, heb er ook twee de ene heb ik ook met een koort rond zn middel zitten en de andere gebruik ik zo nog wel eens....
Ja die zakmessen zijn zeker leuk. Zelf heb ik geloof ik iets van 3 verschillende Engelse versies. Ook heb ik nog 3 Canadese. 2 zakmessen heb ik aan zo'n koord.
Maar voor leuke bedragen kom je ze nog wel eens tegen. Zo heb ik een hele mooie Engelse uit 1944 in Ciney gekocht voor 4 euro.
Maj.Cain schreef:Toch zijn het leuke dingen om te hebben, ik heb de mijne in een van me para's hun pocket zitten, de andere heb ik klaar voor reenactment.
Ik ben me kit aan het bijeensprokkelen voor de reeanactment, misschien dit jaar ga ik bij de groep!!
Verzamelen en reenactmentwil ik erbij gaan doen!
Lijkt me vet.
Super.
Aangezien britse airborne je interesse heeft, dat is mijn re-enactment gebied. Misschien moet je eens komen kijken? Als je interesse hebt moet je me maar ffe PMen