Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
al vraag ik me af of het geen strikvraag is van johan aangezien hij een zeer uitgebreide collectie heeft aan US kan het best zijn dat ze beide origineel zijn :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Marc 82 Recon schreef:al vraag ik me af of het geen strikvraag is van johan aangezien hij een zeer uitgebreide collectie heeft aan US kan het best zijn dat ze beide origineel zijn :p
Ik gok erop dat de Rechter First aid orgineel is,de linker is dus Repro.
Waarom: De rechter vind ik er 'ouder' uitzien,en de letters zijn wat meer versleten. De linker vind ik er dus nieuwer uitzien -de bandjes lichter,lettertype helder,en het groene gedeelte is lichter-
Ik denk dat de rechter origineel is. Ik denk dat dit zo is omdat de banden van het package rechts veel lijken op het motief wat werd gebruikt in de vroeg oorlogse liners van de M1 helmen(motief ook wel Single Herringbone Twill genoemd). Het motief van de linker komt mij wat minder bekend voor.
De enige verschillen die ik zie zijn de kleur, maar dat zegt niks, het lettertype, dat zegt ook niks en de straps zijn verschillend.
De ene heeft single hbt straps en de andere multiple hbt straps.