Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben ik weer eens met me vragen (ach jah daar is een forum voor).
Zijn de onderstaande wings origineel? Volgens mij wel, maar laat ik het ovor de zekerheid maar even hier checken en wat is de waarde van deze dingen.
seabee schreef:De eerste wing is wo2 periode. Die 2e heeft wel de wo2 uiterlijk maar ik vind hem wel twijfelachtig. Ik koop het liefs wings met een speld.
Het is vrij duidelijk dat je 2 verschillende maten hebt; #1 lijkt mij aanzienlijk kleiner dan #2. Ik heb ook een sterling pinback wing in dezelfde grootte als #1, en ik heb altijd begrepen dat dit een "sweethart" pin was.
earlymb schreef:Het is vrij duidelijk dat je 2 verschillende maten hebt; #1 lijkt mij aanzienlijk kleiner dan #2. Ik heb ook een sterling pinback wing in dezelfde grootte als #1, en ik heb altijd begrepen dat dit een "sweethart" pin was.
Grtn
David
Je heb 3 en 2 inch wings. De 3 inch is voor op het uniform en de 2 inch noemen ze shirt size, dus voor op het overhemd of op de garrison cap.
De sweethart wings zijn meestal versierd met steentje en/of kleurtjes.
earlymb schreef:Dat is zeer goed mogelijk, en dat heb ik waarschijnlijk een 2" shirt wing. Ik heb het ding jaren geleden een gekregen van iemand.
Grtn
David
Leuke piloten wingetje helaas niet met de orginele speld. Staat er nog een maker naam onder? Ik zie dat er silver staat, is het een engelse of australische aanmaak?