Waarde brenkist met inhoud???

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
SiNiStEr
Lid

Waarde brenkist met inhoud???

Bericht door SiNiStEr »

Wat is zo ongeveer de waarde van onderstaande brenkist met de 10 bijbehorende magazijnen? :?

http://img239.exs.cx/my.php?loc=img239& ... ist2zm.png
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

De waarde van zo'n kist met magazijnen is niet zo heel erg hoog. In die staat heb ik kisten zien weg gaan voor 45 euro in Ciney. Die man had er heel veel staan. Was wel geen hele hoge kwaliteit spul.

Maar het zijn wel leuke items om te hebben en ze zullen daarom ook makkelijk voor meer als 45 weg gaan. Een net bren magazijn zal iets tussen 7 a 10 euro doen.

Heb ook wel eens een kist in top staat compleet met magazijnen weg zien gaan voor zo'n 10 euro.

Persoonlijk vindt ik deze kist niet bepaald in een goede staat verkeren. Ik zou er daarom ook niet al te veel voor geven.
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Ik heb zojuist van de verkoper vernomen dat de kist inmiddels verkocht is voor 150 EUR. :shock: Nog bedankt voor je antwoord Nico :) :wink:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

SiNiStEr schreef:Ik heb zojuist van de verkoper vernomen dat de kist inmiddels verkocht is voor 150 EUR. :shock: Nog bedankt voor je antwoord Nico :) :wink:
150?? Wow :shock: Dan is die koper echt goed gek! :lol: Zo moeilijk is het niet om aan die kisten te komen.

Ik heb zelf een lege kist want die magazijnen hoeven er voor mij niet in. Heb er in Ciney 15 euro voor betaald. Het enige minpuntje van me kist is een klein gaatje in de deksel. Maar verder zit hij nog super in de verf met de orginele stempels.
Plaats reactie