Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
de waarde kan eigenlijk ook wel afnemen.
zo ken ik iemand waarbij ik een hoop patches heb besteld (orgineel) waarbij ze 4,50 euro waren omdat hij een groot lot had gekocht
maar de normale waarde is toch wel rond de 10euro
die linkse vanboven, die was toch british made hé?
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
ETO van links naar rechts 10 Euro , 2 Euro en 4 Euro
AA gebruikt ca 2 Euro
Dat is wat ik er voor zou uitgeven omdat ik ook dergelijke prijzen ervoor betaal. Als je ze hieri n de handel tegenkomt mag je rekenen dat de vraagprijs ongeveer op het dubbele ligt.
Wilco Vermeer schreef:ETO van links naar rechts 10 Euro , 2 Euro en 4 Euro
AA gebruikt ca 2 Euro
Dat is wat ik er voor zou uitgeven omdat ik ook dergelijke prijzen ervoor betaal. Als je ze hieri n de handel tegenkomt mag je rekenen dat de vraagprijs ongeveer op het dubbele ligt.
Wilco Vermeer schreef:ETO van links naar rechts 10 Euro , 2 Euro en 4 Euro
AA gebruikt ca 2 Euro
Waarom de middelste ETO maar 2 euro? De rechtse is het meest voorkomend die taxeer je op 4 euro
Ik taxeer niet, ik geef slechts aan wat ik momenteel gemiddeld betaal. OD border is momenteel veel gevraagd en doet waar ik ze koop iets meer dan de non OD border.
De OD en nonOD border zijn beide nagenoeg even makkelijk te krijgen.
Wilco Vermeer schreef:Ik taxeer niet, ik geef slechts aan wat ik momenteel gemiddeld betaal. OD border is momenteel veel gevraagd en doet waar ik ze koop iets meer dan de non OD border.
De OD en nonOD border zijn beide nagenoeg even makkelijk te krijgen.
Wilco, als jij een borderless ETO patch over heb? Wil ik er wel kopen van je.