Engelse Dispatch rider...

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Als ze inderdaad ww2 Engels zijn Marc, heb ik afhankelijk van de staat en de prijs ook wel interesse. :) Als ze te koop zijn natuurlijk. ;) 8)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Johan
29th Let's Go!!!!!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Als je op marktplaats.nl zoekt naar "Britse Motorjas 1945" dan wordt er zo'n jas aangeboden voor 60 euro.
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Jullie worden wederom allemaal bedankt voor jullie reacties en mooie foto's. Ik heb helaas nog van niemand een lijstje met richtprijzen mogen ontvangen, maargoed daar moet ik zelf dan maar even achterkomen. Ik zou nog wel graag van jullie willen weten of onderstaande motorbroek een goed ww2-model broek is. Alvast bedankt. :D ;)

Afbeelding
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Die broek is niet het standaard model motorbroek. Ik ken dit type niet. Is deze gedateerd toevallig?

Een standaard type Engelse motorbroek doet volgens mij rond de 80 euro.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

na mijn mening ook de mooiste broek van het gehele britse leger!

Maar Sinister. The Britisch Soldier kan ik je aanraden! een perfect boek voor de modellen etc van de britse uitrusting/uniformen!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Guido schreef:na mijn mening ook de mooiste broek van het gehele britse leger!

Maar Sinister. The Britisch Soldier kan ik je aanraden! een perfect boek voor de modellen etc van de britse uitrusting/uniformen!
Jah dat is zeker een goed boek. Staat alles in wat je nodig hebt voor een motorrijder en veel en veel meer.

Maar de mooiste broek? Als je staat dan heb je opeens zo'n dikke kont! Je hebt veel te veel ruimte in die broeken. :P
Guido
Lid

Bericht door Guido »

och altijd fijn wat meer ruimte! ik vind het nog jammer dat ik er (nog) geen in mijn collectie heb!
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Ok bedankt, ik ga 'The Britisch soldier zeker nog halen. Ik had dat plan al heel lang maar telkens kwamen er weer dingen tussen. Nu moet ik de knoop dan maar eens doorhakken. 9 April kom ik dus ook naar Oosterbeek voor de meeting en ik zag op de site dat het boek daar ook in de shop te koop is, maar volgens mij is hij daar wel duurder als op andere plaatsen. Daar is ie namelijk 40,80 EUR.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

ik had het voor 33 euro dacht ik in boekenwinkel. gewoon bestellen
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

SiNiStEr schreef:Ok bedankt, ik ga 'The Britisch soldier zeker nog halen. Ik had dat plan al heel lang maar telkens kwamen er weer dingen tussen. Nu moet ik de knoop dan maar eens doorhakken. 9 April kom ik dus ook naar Oosterbeek voor de meeting en ik zag op de site dat het boek daar ook in de shop te koop is, maar volgens mij is hij daar wel duurder als op andere plaatsen. Daar is ie namelijk 40,80 EUR.
Ja je kan ze nog veel goedkoper krijgen die boeken. Maar het boek is wel een aanrader wat Guido al zei. :)
Plaats reactie