Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Simon schreef:mooizo!
maar dit was wel peter zen topic
mischien zelf een topic aanmaken, dubbel zoveel reacties
Het topic heeft een algemene titel; ik zie dus geen bezwaar.
Maar das niet het belangrijkste!
Een schitterende pop Raf!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Zoals ik al schreef in het berichtje: je doet zeker geen afbreuk aan m,n collectie, integendeel! De pop is prachtig! De fieldjacket OD ziet er erg goed uit! Keep it up! Ik zie zelfs een rubberised bag voor het assaultgasmask, heb je het gasmasker ook in je bezit? ( was ik vergeten te vragen... )
Ik zie zelfs een rubberised bag voor het assaultgasmask, heb je het gasmasker ook in je bezit? ( was ik vergeten te vragen... )
Hoi Peter,
nee, ik heb het M5 gasmasker niet, vandaag in Ursel wel een M2 gasmask gezien; maar die moest ik samen met de bag kopen. Ik blijf dus op zoek.
Groeten
Raf
Waarom heb je het M2 gasmasker niet gekocht? Is zeker een mooie aanwinst! Een los M5 gasmasker lijkt me erg lastig, ik zoek ook nog een M5 met rubberized bag en die ben ik tot nu toe weinig tegengekomen. Maar ja, mijn "want-list" is nog erg lang, en dan heb ik het alleen over US !
ikke, heb momenteel twee weken verlof, dus dan mag ie voorlopig in de praktijk staan, als ik terug begin te werken, dan moet ie wel verhuizen. Patiënten zullen anders nogal schrikken, denk ik!
Waarom heb je het M2 gasmasker niet gekocht?
Dat is zeker een mooie aanwinst, maar ik moest hem kopen met de kidney bag erbij en die was zeker repro. De prijs was veel te hoog en hij wou er niet veel af doen. Dus, verder zoeken..