Top! Alvast bedankt!Dodo schreef:Die komt eraan, als de hele handleiding af is dan ga ik s knoeien met Acrobat. Hoop er dan 1tje te maken
Peter's US impressie en nieuwe aankopen. Update pag.35!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja zou mooi zijn als er zo'n versie komt! Kan het zelf niet maken. Maar dat laat ik allemaal aan Dodo over.Peter schreef:Top! Alvast bedankt!Dodo schreef:Die komt eraan, als de hele handleiding af is dan ga ik s knoeien met Acrobat. Hoop er dan 1tje te maken
Peter misschien is een zittende pop ook leuk? Paar kleine aanpassingen in me handleiding en dan kun je ook een zittende maken. Is ook heel makkelijk om te doen.
-
- Lid
Een Nederlander van vóór 1940, wederom een gewone zandhaas!Skylighter schreef:Je gaat zo snel, al wat in gedachten voor je nieuwe project hierna?Peter schreef:Dank je Relichunter! En ik ben nog niet klaar! Er komt meer als het meezit!!RelicHunter44 schreef:Beetje laat, maar mooie spullen peter!
Rick
Daar is 'ie weer!
-
- Lid
Dat is een mooi streven, er staat nog een overcoat te koop op Marktplaats, wat voor jou?
Ik heb overigens oon nieuwe foto's geschoten van mijn US spulletjes. Volgens mij zijn ze nu duidelijke:
Ike 11th Airborne.
Herringbone twill uniform, afkomstig van dezelfde eigenaar als de Ike.
And last but defenately not least:
Field jacket OD First pattern, Garand belt, suspenders en wool shirt. De mustard komt eraan als het goed is!
Dit zijn wel betere foto's denk ik.
Ik heb overigens oon nieuwe foto's geschoten van mijn US spulletjes. Volgens mij zijn ze nu duidelijke:
Ike 11th Airborne.
Herringbone twill uniform, afkomstig van dezelfde eigenaar als de Ike.
And last but defenately not least:
Field jacket OD First pattern, Garand belt, suspenders en wool shirt. De mustard komt eraan als het goed is!
Dit zijn wel betere foto's denk ik.
Laatst gewijzigd door Peter op 02 aug 2005, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
-
- Lid
In that case: leef je uit! Splitten we de kosten.Skylighter schreef:Thnx, net even gekeken, maar voor dat geld kan er makkelijk 2 uit de states over komen laten vliegenPeter schreef:Dat is een mooi streven, er staat nog een overcoat te koop op Marktplaats, wat voor jou?
Ga je voor je ike nog een torso o.i.d maken? Zou wel leuk staan.
Rick
Daar is 'ie weer!
-
- Lid