We beginnen met een mooi overzichtsplaatje..

..om te beginnen met deze .45 pouch, avery 1943 gedateerd en die gaat mooi aan m,n Pistolbelt!

Een canteenset, late war fles en cover. Ik dacht een transitional te hebben maar het is een verschoten OD#7 waarbij de randen hun kleur hebben behouden net als de hoes onder de lift the dots. Geen ramp, het is gewoon een goeie uit 1945 en kan mooi bij m,n M43 setup.

En de achterkant, waar je de kleurverschillen kan zien.

De Canteen en Cup, beide 1945 gedateerd van staal en in een mooie staat.

Een presentje van Daan, een aluminium cup en stalen fles, absoluut een aardigheidje! De cup is ongedateerd de fles 1945.

De canteen en cup zat in de doos waar ook deze in zat: een Wool Shirt, Jacket style, special. Erg nette staat, en die maakt m,n M43 uniform compleet.

De tweede wool shirt, in mintstaat! In een mooiere staat dan deze heb ik ze niet vaak gezien!

Op de mouw is nog het embleem van de 103e infantry division

Een tag, ik denk voor de QM.

en een volkomen gave QM tag! Die ben ik bij een Wool Shirt nog niet tegengekomen ( zoals bij HBT spullen... )

Een Haversack, US made met -da's wel een aardigheidje- een Britishmade Meatpouch, in erg nette staat!

De achterzijde, ook de berieming is prima in orde!!!

En m,n prikkertje heeft z,n plekkie reeds gevonden, op de Haversack bij Hank, the man from Polyester!