Wat word nummer 3

Thank you, Major! The QM catalogue looks familiar, indeed! Ik ben druk in de weer met m,n collectiedrift en binnekort op La Gleize ga ik even kijken voor uitrustingstukken om zo de puntjes op de i te zetten voor pop nummer 3, de pop zelf komt ook nog, maar eerst de puntjes op de i!Maj.Cain schreef:Nice looking Yanks u have there matey![]()
Hey bekend boekje die quartermaster![]()
Complimenten voor je verzamel drift!
Cheerio,
Cain
Paypal, in ieder geval tot een bepaald bedrag, of het geld verzekerd opsturen.C. Works schreef:Jezus, dat is een mooie!!!
Weer het resultaat van Ebay?
Ik las dat je aan een ranger gaat beginnen... Koop je ook nog het Assault-jacket van Detrez?
Ben echt jaloers op je M41 field-jacket, hopelijk kom ik er snel achter hoe je zonder internetbankieren en zonder creditcard (met alleen een overschrijvingsformulier) toch iets uit de VS kunt halen!
Hoe graag ik zou willen: een Assaultvest zit er niet in, dat krijg ik m,n vrouw niet uitgelegd!C. Works schreef:Jezus, dat is een mooie!!!
Weer het resultaat van Ebay?
Ik las dat je aan een ranger gaat beginnen... Koop je ook nog het Assault-jacket van Detrez?
Ben echt jaloers op je M41 field-jacket, hopelijk kom ik er snel achter hoe je zonder internetbankieren en zonder creditcard (met alleen een overschrijvingsformulier) toch iets uit de VS kunt halen!
I'm on a roll, again!Dean- schreef:On-topic, je blijft maar doorgaan Peter. Ik ben benieuwd naar je Ranger![]()
Tja... 3000 euro hoest ik niet zo even op, en de pest is, heb ik het geld bij elkaar dan zijn ze waarschijnlijk duurder/onvindbaar...johan willaert schreef:Er zijn in Januari en Maart 2 assault jackets verkocht in B voor elk 3000Euro.... Ze waren tan od, de groene zijn duurder.....
Johan