Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Peter schreef:
Waarom eigenlijk niet? Toch veel voor weinig....
Ik weet niet, op de een of andere manier laat ik ze steeds liggen. Het is best een leuk setje. Misschien kom ik ze in Ciney nog wel tegen.
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Ik neem me elke keer voor een setje te kopen, en ter plaatse zie ik er dan toch maar weer vanaf. Ik zag ze voor het eerst in Ursel vorig jaar, en toen was zo'n setje nog 12,50. Ik vind ze eigenlijk net iets te duur; voor 10 euro zou ik het wel gekocht hebben. Ik ken de verkoper ook, en meestal verhoogd hij speciaal voor Ciney zijn prijzen.
Grtn
David
Ja precies. 10 euro is bij mij ook net die drempel van wel kopen.
Ik ben er erg blij mee! Mijn GI's ( het worden er meerdere ) beginnen al aardig compleet te worden! De Pistolbelt en pouches gaan op m,n Herring Bone Twill en de queeste gaat verder!
@ Lt. Tim: dank je, ik ben er ook erg tevreden mee!!