Hallo Glenn,
voor het late antwoord, ik ben nog maar sporadisch op dit forum actief.. Druk bestaan, helaas! Om je vraag te beantwoorden: de sleuven waardoor de chinstrap gaat is breder dan die uit wo2, dat is eigenlijk het enige verschil.
Nu ik er toch ben:
het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar ik ben nog steeds actief!

Ik heb een zwak voor de wat vreemdere dingen op US verzamelgebied ( dat en helmen..

) en ik trap dan ook meteen af met deze:
Dit is een M41 jas, echter is het custom made. Het is ongevoerd en uit dezelfde stof vervaardigd als de M43 jas...
..de achterzijde. Het heeft exact dezelfde snit en heeft een Conmar zipper. Vaag is nog een laundrycode te zien, echter is deze slecht leesbaar helaas.
Dit is wat er nog van te zien is, op de foto ziet komt he niet echt naar voren... Het jasje is een kleine maat en zeker authentiek! Het linke met Customs is dat het net is wat je geloven wil, maar alles klopt aan deze jas qua materiaal!
Bekend is de Tankerbib, echter bestond er ook een broek die te boek staat als: Trousers, Kersey lined:
Het is een zware broek, vervaardigd uit hetzelfde materiaal als de bib.
Hier zie je de voering, het is van blanketmateriaal en zal ongetwijfeld erg warm zitten!
Voorlopig even tenslotte: ook ik heb een zwak voor BM, zoals wel meer mensen op dit mooie forum!
En dus mocht ik een tijdje geleden deze BM Musettebag aan m'n collectie toevoegen! Ook deze wil ik jullie niet onthouden:
Een BM Haversack met BM Meatcanpouch en Packcarrier! Enjoy!