Zeer goed bezig

(Jaloesie ten top !)
Shifty
Ziet er allemaal goed uit Peter! Ik wou net al tegen je gaan zeggen dat het tijd werd om etelagepoppen te gaan kopen, maar je kwam er zelf al mee. Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet als het op poppen zit. Laat je niet in de verleiding komen dat je, je geld gaat uitgeven aan oorlogs spul inplaats van een paar mooie poppen. Dat gebeurd mij altijd wel.Peter schreef:De jacht op etalagepoppen is geopend, ik zoek er 4! Dan begin ik ook met het inrichten van m,n zolder!Ik ga alle items die ik heb opnieuw fotograferen en de nieuwe items die ik heb of ga kopen op US gebied komen er ook aan!
De verleiding om militaria te kopen is inderdaad groot, maar ik moet het weerstaan anders wordt het niks mat de aanschaf van poppenNico Roelofs schreef:Ziet er allemaal goed uit Peter! Ik wou net al tegen je gaan zeggen dat het tijd werd om etelagepoppen te gaan kopen, maar je kwam er zelf al mee. Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet als het op poppen zit. Laat je niet in de verleiding komen dat je, je geld gaat uitgeven aan oorlogs spul inplaats van een paar mooie poppen. Dat gebeurd mij altijd wel.Peter schreef:De jacht op etalagepoppen is geopend, ik zoek er 4! Dan begin ik ook met het inrichten van m,n zolder!Ik ga alle items die ik heb opnieuw fotograferen en de nieuwe items die ik heb of ga kopen op US gebied komen er ook aan!
![]()
Ja adressen voor hele poppen zou ik zo niet weten. Koop meestel alleen maar hoofden en handen. De pop zelf maak ik met de hand. Maar we kunnen best een keer hier een dag knutselen om een pop te maken. Moet je alleen wat materiaal regelen. Maken we gelijk een zittende die staande kun je altijd wel ergens kopen.Peter schreef:De verleiding om militaria te kopen is inderdaad groot, maar ik moet het weerstaan anders wordt het niks mat de aanschaf van poppenNico Roelofs schreef:Ziet er allemaal goed uit Peter! Ik wou net al tegen je gaan zeggen dat het tijd werd om etelagepoppen te gaan kopen, maar je kwam er zelf al mee. Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet als het op poppen zit. Laat je niet in de verleiding komen dat je, je geld gaat uitgeven aan oorlogs spul inplaats van een paar mooie poppen. Dat gebeurd mij altijd wel.Peter schreef:De jacht op etalagepoppen is geopend, ik zoek er 4! Dan begin ik ook met het inrichten van m,n zolder!Ik ga alle items die ik heb opnieuw fotograferen en de nieuwe items die ik heb of ga kopen op US gebied komen er ook aan!
![]()
![]()
Als je nog wat adressen weet waar ze poppen hebben voor redelijke prijzen, laat het even weten!
Mark van Thiel zit er niet meer, al een tijd staat het pand leeg voor zover ik weet. Bedankt voor de tip, ik zal in elk geval Marktplaats in de gaten houden!Nico Roelofs schreef:Ja adressen voor hele poppen zou ik zo niet weten. Koop meestel alleen maar hoofden en handen. De pop zelf maak ik met de hand. Maar we kunnen best een keer hier een dag knutselen om een pop te maken. Moet je alleen wat materiaal regelen. Maken we gelijk een zittende die staande kun je altijd wel ergens kopen.Peter schreef:De verleiding om militaria te kopen is inderdaad groot, maar ik moet het weerstaan anders wordt het niks mat de aanschaf van poppenNico Roelofs schreef: Ziet er allemaal goed uit Peter! Ik wou net al tegen je gaan zeggen dat het tijd werd om etelagepoppen te gaan kopen, maar je kwam er zelf al mee. Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet als het op poppen zit. Laat je niet in de verleiding komen dat je, je geld gaat uitgeven aan oorlogs spul inplaats van een paar mooie poppen. Dat gebeurd mij altijd wel.![]()
![]()
Als je nog wat adressen weet waar ze poppen hebben voor redelijke prijzen, laat het even weten!
Op marktplaats komen er regelmatig staande poppen voorbij van iemand uit Nijmegen die heeft altijd als naam CM. Zitten altijd wel mooie poppen tussen. Je zou ook bij Mark van Thiel in Oss kunnen proberen, die heeft ook een militairia winkel en had daar ook altijd poppen voor de handel.