Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Whaha bedankt sander. Jah ik schrok ook heel erg, dacht eerst dat het een parahelm was maja dit is pas de eerste keer op koninginnedag hoor, vorige 3 jaar totaal niks... volgend jaar maar weer.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
dan ga ik ook maar eens rondsnuffelen op koninginnedag volgend jaar . En je bent er inmiddels wel achter dat het model hetzelfde is maar het binnenwerk ff wat anders.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Whehehe idd, ik keek er niet eens naar ik kocht hem meteen Er waren namelijk meer mensen die interesse hadden. Gelukkig was ie oorlogs! Maar idd, ik zou zeker even een kijkje nemen. En dan niet om 11 uur ofzo, maar echt half 6/6 uur! Dan kan er zat liggen!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Nieuwste aanwinst is een verzetskrantje, Vrij Nederland speciaal bulletin van 20 sept 1944. Staat weer veel in over Market Garden. Geloof alleen wel dat ik hem dubbel heb.