Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zeer leuk Relichunter, krijgen is altijd goed. Ik heb laatst nog een 25ponder huls gekregen en krijg binnenkort ook nog een keer een collecte bus uit de oorlog(ik vermoed iets van een Winterhulp-bus). Krijgen vind ik zelf altijd nog wel iets leuker dan kopen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Haha jah idd krijgen is veeeeel leuker (of vinden natuurlijk ) Maar laat eens een foto van je 25 ponder huls zien, is een leuke huls lijkt me. Laat die collectebus aub ook zien! Ben erg benieuwd!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Dat zijn erg mooie aanwinsten Jan!!
Die ID discs zijn erg moeilijk en zijn zeer zekers het mooiste wat hij zo ongeveer kon geven!!
Erg aardig van de man om dat aan je te schenken, ik zou er trots op zijn!
Tresure it!!
Maj.Cain schreef:Dat zijn erg mooie aanwinsten Jan!!
Die ID discs zijn erg moeilijk en zijn zeer zekers het mooiste wat hij zo ongeveer kon geven!!
Erg aardig van de man om dat aan je te schenken, ik zou er trots op zijn!
Tresure it!!
Maj.Cain out
Ik ben er ook echt heel blij mee Hij heeft de emblemen vanaf Normandië tot aan in Duitsland gedragen dus dat is ook echt heel mooi. Hij was bij het Royal Corps of Signals. Morgen zie ik de veteraan weer dus ik denk dat ik wat voor hem mee neem
ironmarc schreef:vet hoor als je persoonlijk items van Vets overhandigd krijgt! Was hij in NL of ben jij in het buitenland geweest Jan?
Nee ik ben gister in Nijmegen geweest, want daar kwamen ze gister aan. Ik had helemaal niet verteld dat ik er zou zijn dus hij vond het wel een leuke verrassing dat ik er opeens was. En ik vond het ook een geweldige dag En vanavond weer naar Venray met de veteranen